söndag 1 mars 2009

Hemma igen!


Här kommer lite bilder från veckan i Funäsdalen. Alva poserar utanför huset! Nu har vi alla träningsvärk lite här och var, men vi är jättenöjda! Annars kan det vara svårt att ha en 7åring och en tonåring i familjen och tillgodose allas behov, men skidåkning gillar hela familjen och det är härligt!
Nu ska jag ta tag i stolarna jag köpte på auktion för någon vecka sedan. Färgen är köpt, dom blir mattvita. Nu ska jag bara få tag på en tång så jag kan ta bort alla småspikar....!
Ha det gott, Kram!!

9 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut! Men jag har "fjällat" klart i mitt liv, tror jag. Fick nog när jag jobbade i Sälen för över tjugo år sen. Har inte hämtat mig ännu.... ;-)
    Kolla in min blogg så får du se vad jag och Jansson gjorde i går!

    SvaraRadera
  2. vilka härligt vintriga bilder..wow jag är spänd på hur du ska göra stolarna kul se..övertygad om att det blir toppen..tack snälla för dina rara kommentarer,blev så glad..ha fin v..kram kram E

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig meny Bitte!! Prisco såg ut att trivas!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för dina goa ord å titten hod mig =) Kul.....
    Kram josse

    SvaraRadera
  5. Heeeej!!

    Åh spännande och se resultatet av stolarna!! Hoppas du hittar tången snart :)

    Härligt det låter med Funäsdalen, jag älskar sådana miljöer. Vad kul att du gilla inlägget om kattbädden , nix den finns bara i en strl..du har drömhuset på ö-malmstorg och st: eriksgatan i sthlm så du vet :)

    Jag vet dock att de dyrare Lord Lou har flera strl på bäddar. Väldigt vackra!

    Massa kramar till dig från mig :)
    Hälsa Smillan med en kram

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Vilka fina vinterbilder.
    Jag ser gärna fram emot flera !!!
    Kramar från Modern

    SvaraRadera
  7. Svejs, härligt att läsa att ni alla haft en trevlig semester. Priscilla :o)

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Hej å tack så mycket för din fina kommentar på min blogg.
    Måste säga att du har valt rätt "hem". Funäsdalen är det bästa stället på jorden tycker jag. Nu har jag flyttat därifrån men bor bara 20 mil bort. Kan ju snabbt komma dit om jag vill!

    Kram Sofia
    http://fjallsnipan.blogspot.com

    SvaraRadera