onsdag 11 mars 2009

Kvinnor i konsten!








Vill önska alla härligt slut på veckan med dessa damer!
Både jag och min man älskar konst i alla dess former men fastnar för olika typer av konst beroende på i vilken "fas" eller period man är i. När vi bodde i sista lägenheten innan flytt till huset hade vi faktiskt ganska dyster konst kom vi fram till....Därför bestämde vi att vid flytten till huset skaffa konst och inredning som man mår bra av och är vackert eller lite galet! Så då vart det av någon anledning dessa damer!!
Må så gott alla underbara vänner och bloggare! Tack för alla goa kommentarer, dom värmer ska ni veta!!
Kram!!!


14 kommentarer:

  1. Jättehäftiga! Tyvärr har vi alldeles för få väggar här hemma... ;-)

    SvaraRadera
  2. Visst ska man ha konst man blir glad av, de tavlorna är fina. Min sambo har en tavla jag känner mig jättedeppig av så den har jag gömt undan men han vill ha den framme för hans morfar gjort den, svårt läge.Min rostiga madonna är stor och jättetung i gjutjärn, lådan köpte sambon på auktion i Äljhallen (Öjarn) det fanns en massa gammalt spännande skrot i den tyckte han , jag blev glad i lådan.Ha en bra dag, kram Katta

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad roligt att du hittade in till mig och tack för kommentaren!

    Önskar jag kunde mer om konst, det är ett stort svart hål för mig. Tufft att ni kör tema på era tavlor! Den sista var jättefin!

    SvaraRadera
  4. Vilka otroligt fina tavlor! ♥

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för din rara kommentar!!

    Vilka härlig tavlor ni har.

    Gillar verkligen den översta....Vilken härligt maffig ram!

    Kram


    Flisan

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad skönt att det finns en till som har nakna damer på väggarna! Vi har en tavla i sovrummet med två nakna damer och en påklädd herre, på picknick. Den är också en tavla man blir glad av och inget ekivok. Kul att du visade dina damer!
    Hulda

    SvaraRadera
  7. Vackra tavlor.

    Tack för titten hos mig. Kul!:-) Kram

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig :)

    Lycka till!!!

    SvaraRadera
  9. vackra tavlor,konst är spännande o det finns ju oftast en historia bakom varje målning,synd bara att inte man vet mer när man köper tavlan..puh hoppas att du kryar på dig o hoppas slippa bli sjuk..önskar dig me en trevlig helg!! kram E

    SvaraRadera
  10. Jajamänsan! Du är nu med på min lista. Och ja, det blir lite party inombords om Måns vinner =)

    SvaraRadera
  11. Visst är den bra detta citat!
    Så glad jag blev att du också gillade det!

    Du behöver absolut inte länka till mig om du inte vill( det är ju TYVÄRR inte jag som kommit på citatet! :-))

    Önskar dig en trevlig helg och förhoppningsvis lite vårsol också!!!

    Kram


    Flisan

    SvaraRadera