lördag 7 augusti 2010

Har ni fest eller?


Godmorgon!
Idag blir det en liten tripp till Fjäderholmarna och teater med bland annat Christine Meltzer, Har ni fest eller!! Har min mor på besök från Jämtland några dagar och då brukar hon fixa något kulturellt till oss!! Det ska bi jätteskönt med ett litet avbrott, och jag har lyckats fått med mig maken också trots masssor av jobb!!
Annars har vi strosat i Gamla stan bland alla turister:), och en hel del i affärer också..!
Hoppas ni Alla får en fortsatt ToppenHelg!!
Kram//Ulrica

4 kommentarer:

  1. Fjäderholmarna är så mysigt att åka ut till även om jag aldirg sett teater när jag varit där. Själv ska vi cykla ut till stora skuggan och lyssna på härlig hårdrock :D Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Så himla härligt att Du är tillbaks igen. Du.... stolen i inlägget under... JAG BARA ÄLSKAR DEN!

    Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Hoppas ni haft det fint ikväll...lite kultur skadar ju aldrig;).
    Vi har haft en jättevarm dag här idag och SOL, men det är så fuktigt i luften så tvätten som jag hängde ut på förmidda´n var fortfarande inte torr ikväll...så det kan bli.
    Hoppas du får fortsatt härlig helg.
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. Härligt !
    Jag ringer dig nåt i veckan, har massor av idéer och tänkte att vi kunde luncha nån dag kanske ? Kram !

    SvaraRadera