onsdag 18 augusti 2010

Monkey Business!!



En spontan visit på Skansen vart det sista dagen på lovet till Alvas förtjusning! Lemurena verkade också trivas i hennes sällskap!! Det klättrade, naftsade, och slickade på henne tills djurskötaren kom och sprutade vatten!
Jag har börjat webbdesigner denna vecka, och för mig känns det mest som heroglyfer just nu.. Tanken är att jag ska göra en hemsida. Tid till det kreativa får vänta ett tag.
Hoppas ni alla får en fortsatt Härlig Vecka!
Kram//Ulrica

9 kommentarer:

  1. VAD MYSIGT!
    Jag förstår att Alva trivdes.
    Många kramar från Modern

    SvaraRadera
  2. Vad myyyysigt ni har haft det!!! Alla djur älskar Alva!!! Och Alva älskar alla djur...

    Må så gott
    kram
    Isabell

    SvaraRadera
  3. Hej haha vad häftiga djur, kan tänka mig att hon tyckte det var kul! Vad fina ni var på bröllopsfotot förresten! :-)
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  4. Alva ser verkligen lycklig ut, och det gör bröllopsparet också!
    Hälsningar från Jämtland, som var lite väl grått när vi var där, men solen visade sig i alla fall i några dagar.
    Bettan

    SvaraRadera
  5. Ha ha de där filurerna är alltid framme och tar för sig av vad de kan :) Vad roligt det låter med webdesign, är med så sugen att börja plugga eller gå nån kurs blir alltid det när hösten kommer och barnen ska börja skolan är nog lite avis ;D kram Katta

    SvaraRadera
  6. Vilka mysiga lemur filurer att ha hemma... Dottern var inte sugen på det? Det blir alltid mina...
    Lycka till med skapandet av hemsidan.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  7. Det måste hon ha gillat.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Alva är en goding med en mäktig utstrålning... Woow säger jag bara, hennes pappa bör ställa fram hagelgeväret mycket snart! Säger jag som har tre söner...

    Du vi håller linjen öppen, precis som Du så har jag annat som måste prioriteras före konsten ;) för tillfället!

    LAV

    Agneta

    SvaraRadera
  9. Tusen Tack för ditt beröm! Dina skapelser är ju heeeelt skönast!!! :)

    SvaraRadera