måndag 9 augusti 2010

Så Coola!



Cool förvaring (som funnits ett tag) kommer från Burke and Hazelden kan man hitta hos Furnish.se! Dessa är dock i dyraste laget..., men sätter igång tankar och kreativiteten i allafall hos mig!
Sista veckan på skollovet och jag tycker tiden har rusat fram.. Resa får vi göra en annan gång. En liten tripp till Fjäderholmarna blev det i lördags och det var mysigt ända tills regnet bara öste ner.. så vi fick åkte hem i pausen från teatern för då var vi såå blöta.
Denna vecka ska jag sätta igång med ännu en stol:)!!
Må så gott!!
Kram//Ulrica

8 kommentarer:

  1. Håller med, stiffa priser, men är det tillräckligt önskvärt kan man ta betalt!
    Vad kul att du ska göra ännu en stol!!!

    Nu sätter jag snart igång i min verkstad, närmare bestämt i eftermiddag. Först ska Linus hämtas, men det ska bli superkul!!!!

    Om det inte blir någon resa kanske det blir Formex med mig?

    Kram, kram till dig och de dina.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!

    Oj så läckra garderober. Jag blir alldeles inspirerad till att pimpa mina egna.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Ja, coolt! Mycket snyggare än i brunträ! Haha, jag håller ju å att tjata på gubben om att få måla om en ful brun skänk, men har inte lyckats... ska kanske visa dessa linneskåp för han...
    Hulda

    SvaraRadera
  4. Hej Svejs !!!
    Ja, man blir ju glad att se dessa skåp.
    De lyfter rummen.
    Kramar
    Modern

    SvaraRadera
  5. Oj! Häftigt! håller med dig...genast startar idécentrat...det är lite märkligt hur man liksom vaknar till och tankar och idéer sätts igång...ibland kan det "flyga" förbi bilder och så vill jag göra, göra...blir så frustrerad när jag inte har kunskap och förmåga till att hantera alla verktyg och material...och kanske främst, tyvärr inte har kraften och orken p g a min dåliga rygg, men jag brukar lugna ner mig efter ett tag:))
    Så tråkigt att ni behövde avsluta teaterbesöket för regnet, en avstängningsknapp...;)

    Ha det så gott och jag ser fram emot bilder på en ny stol:)
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  6. Så tokigt med allt regn i lördags då...
    Så läckra skåp, har dessa inspirerat till den nya stolen? Spännande att få se den!
    Ha det bra under refrängen av sommaren 2010.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  7. Nej vad tråkigt att behöva åka hem mitt i pausen för regnet. Tyckte även synd om alla som var på hårdrocksfesten i Stora skuggan den dagen. Stort grattis på bröllopsdagen i helgen! Och vilken tjej du har som springer midnattsloppet, wow. Här börjar inte skolan förrän den 25:e. Men det blir fritids från måndag.Ha en bra helg Kram Katta

    SvaraRadera
  8. wowoowwo läckert o inspirerande..tack jag har ätit o plockat lite svamp men de finns massa här men jag har tyvärr jobbat så jag har inte hunnit men de ska bli i september då ska jag hinna med svamp skogen..hoppas allt bra..kram E

    SvaraRadera