fredag 26 februari 2010

Lyx och "fluff"!!



Härligt fluffigt och lyxigt hittar man hos en av mina absoluta favoriter, Kamelo, www.kamelo.se. Titta in här och njut!! De har allt från inredning, vackra sjalar och smycken!!
Annars har jag kommit igång med studier och det känns så skönt!! Lite svårt att studera på distans, särskilt grafisk kommunikation. Men som tur har dom handledning en gång i veckan!! Fast det är bara att komma igång så flyter det på!!
Nu är det sportlov för barnen,och Alva åker till sin mormor och morfar i Jämtland! Själv har jag tagit på mig att måla en atelje åt en kompis, så mina egna projekt för ligga åt sidan ett tag!
Önskar er alla en Trevlig Helg!!
Kram//Ulrica

15 kommentarer:

  1. Den lampan var annorlunda...!
    Ha det så trevligt i ateljén!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och TACK för din omtanke... den VÄRMDE!!
    Mår bättre nu!:)
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig lampa! Har aldrig varit in i den butiken men det måste jag genast ändra på, alltid kul med nya inredningsbutiker :)
    Ha en jättefin helg!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag säger då de, vilka annorlunda artiklar. Jag är väl lite gammelmodig. Jag tänker på allt damm som blir. Men häftigt är det ju i alla fall.
    Ha nu en skön och lat helg med mys o pys.
    Kramar
    Modern

    SvaraRadera
  5. UNDERBART fluff!!

    Agneta

    SvaraRadera
  6. Häftig lampa jag skulle verkligen behöva köpa lite nya och roliga grejor till mitt hem. Hjälp behövs att bestämma och hitta - en shopping tur i vår ? Lycka till med studierna.
    Ha det gott // Priscilla

    SvaraRadera
  7. Fliffet gillar jag verkligen. Ser ut som pudervippor.
    Ha det så skönt nu (Om det går) när du får vara barnfri.Efter ett par dagar vill man ofta ha hem kidsen igen.
    Jag och min dotter ska tillbringa lördagem. tillsamans med Björn Skifs på Cirkus. Ska bli såååååå roligt.
    Bettan

    SvaraRadera
  8. Hej Ulrica!
    spännande de låter med grafisk komunik..kul att plugga lite vid sidan av..hoppas att du får en härlig helg o inte målar hela dagarna utan du får lite helg mys me..kram E tack för din kommentar

    SvaraRadera
  9. Tack för din fina kommentar hos mig! :-)

    Vilken underbar fjäderlampa! En sån skulle jag vilja ha i vardagsrummet :-). Jag har inte sett så mycket av Kamelos produkter tidigare, men jag ska titta lite mer tror jag.

    Det låter kul med studier, fast jag förstår att det kanske kan vara problematiskt med distansstudier ibland beroende på ämne.

    Ha en fin söndag!

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  10. Okej, då vet jag. Jag åkte till jysk och köpte mig en ny spegel istället :) hade velat köpa din, älskar detaljerna, men hittade en liknande. Tack endå. Kram

    SvaraRadera
  11. Hej Ulrica!
    Hoppas du haft en bra helg:)
    Så härligt fluffigt och lyxigt!! ska ta mig en ordentlig kik på deras hemsida, kul med lite nytt och annorlunda.
    Du är duktig som börjat plugga...har ibland faktiskt snuddat vid tanken att kanske gå en målarkurs eller dekorationsmålningskurs...men det ligger nog långt borta....det är i värkfria stunder lusten kommer:)

    Önskar dig en härlig vecka.
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  12. Lycka till med att måla ateljen, det är säkert uppskattat!
    Så fluffigt och fräckt du visar, ska gå in och kika hos dem tidigare nån kväll.
    Ha det gott,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  13. Jag kikar bara in för att önska dig en fin vecka! Hoppas att du hade en bra helg, trots ovädret som verkar härja runt lite här och där i vårt avlånga land.

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  14. Hej Ullis!!
    Tack hoppas att du oxå har en bra v...målar de gör jag nu me..fullt upp..solen skiner o man känner vår luften..underbart!!!!kram E

    SvaraRadera
  15. Hej min van!
    Hur mar ni? Vi har det toppen har pa Koh Lanta.
    Jag berattar mer nar jag kommer hem. Hoppas vi kan ses snart igen. Hoppas det gar bra med maleriet. Kul att du har kommit igang med plugget. Kanske du kan lara mig ngt av det?
    Skot om er!
    Kram Isabell

    SvaraRadera