torsdag 18 februari 2010

Trevlig Helg!!


Tittar in för att önska alla en riktigt härlig helg!!
Visar en beställning jag fick på en brödkorg med texten BETTANS! Jag har några vita kvar om det finns någon som vill göra en beställning!!
Igår var jag på informationsträff om distansstudier. Jag ska läsa företagande och grafisk kommunikation. Känns kul men lite ovant att studera igen! Vill i framtiden öppna eget så det här blir nog bra! Roligt att kunna lite bildbearbetning också! Intresset för fotande har faktiskt kommit sedan jag börjat blogga!!
Kram på er alla!
//Ulrica

10 kommentarer:

  1. HALLO !
    Vad fin den blev med texten och färgen.
    Det blir genast lite roligare med personlig text.
    Yvonnes har utförsäljning nu så jar har varit och köpt mera tyg. Bl.a. grovt linne, (linnefärgad) samt ett ljusgrönt linnetyg.
    Kram
    Modern!

    SvaraRadera
  2. Hej Ullis!

    Tack så hemskt mycket, jag de känns jätte spännande med egen butik,man måste ju våga pröva iaf...varmt välkommen..ja de låter trevligt med cafe butik som din dotter tycker..då kommer jag till er..foto är nått som jag skulle vilja lära mig oxå..får väl gå en kurs i framtiden..hoppas du får en härlig helg i all SNÖ::::kram E

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt! Låter som ett roligt val av utbildning, och visst har man blivit mer fotointresserad sen man börjat blogga. Det är en av de roliga saker det för med sig med bloggandet. Det är verkligen inget roligt väder nu känns jobbigt att man faktiskt måste ge sig ut i detta men jag har snart en skön semester att se fram emot så jag ska väl inte klaga. Önskar dej en trevlig helg, kram Katta

    SvaraRadera
  4. Vilken söt brödpåse du har gjort! Men jag har iofs gillat allt du har visat hittills :-).

    Vad spännande OCH roligt det låter med distansstudier, lycka till med dem!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  5. Vad fin och vad kul med personlig text!!
    Himmel så roligt det lät med distansstudier, vilka spännande ämnen! Ska bli kul att följa dig igenom den resan!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du ska börja studera! Spännande det låter, önskar dig ett stort lycka till.
    Ja visst har det blivit roligare att fota genom bloggen, kan bara hålla med dig.
    Trevlig helg, kram Sussi

    SvaraRadera
  7. Distansstudier är verkligen toppen, har själv ägnat mig åt mycket sådant tidigare och tycker det är hur skönt som helst att själv kunna bestämma över tider osv.
    Ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  8. Helllooo! :D

    Haha ja det var väl lite så vi körde oxå..in leta efter Mona Lisa och sen ut på annat! :D Jag tycker absolut du ska åka dit nu i "vuxen" ålder och gå runt i Louvren....Ja vi hade en jättekul resa! Magnifik hihi!

    Kramis och ha en fin helg! :)/ fåfängan

    SvaraRadera
  9. Brödkorgen är SÅÅÅÅ fin. Nu har jag hårt bröd o kex i den, men i sommar ska jag ha den till vanliga mjuka brödet( på landet)
    Ang studier, så kan man aldrig lära sig för mycket. Få se om jag försöker mig på en kurs med bildbehandling i höst. Arbeta med bilder är som att måla. Lycka till och en riktigt skön (snöig) helg.
    "Bettan"

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Så fint det blev med texten på brödkorgen.
    Vad spännande och modigt att du ska börja läsa igen, kunskap kan man aldrig få för mycket av:)
    Ja tänk vad fotandet måste ha ökat i takt med att bloggandet har ökat, själv använder jag kameran varje dag och det är tur att man slipper lämna in varje rulle, då hade det nog inte funkat och jag hade nog varit totalt pank.

    Önskar dig en riktigt skön helg!
    kram lisamaja

    SvaraRadera