fredag 5 februari 2010

Lyxig sittpuff!!



Denna lyxiga variant av sittpuff väckte "vill ha begär" hos mig! Härlig rosa nyans i silke/sammet hos, www.spiti.se. Det mysiga fårskinnet skulle inte heller vara så dumt att ha några av i soffan!! Smilla skulle säkert "paxa" ett!!
Ute är det finaste vinterlanskapet idag!! Igår vräkte snön ner flera decimeter på några timmar så jag trodde nästan att jag var på fjället..!! Lånade en snöslunga förra helgen för att ta bort all snö på gården, vilket inte syns något spår av idag.. Nu lyser iallafall solen över sjön och det såå vackert!
Sänder en varm Kram och Tack till Elisabeth för dina fina ord på din blogg och Awarden jag fick!! Titta in till henne på, www.petiteyekiss.blogspot.com!!
Vill önska er alla en riktigt Härlig Helg!!
Kram//Ulrica

12 kommentarer:

  1. KRAMAR I MASSOR FRÅN MODERN !!!!

    SvaraRadera
  2. Tack för dom orden Ulrica! Jag har idag fått brödkorgen, och den är sååååå fiiiiin!!!!
    Just nu har inga bullar till den, men kan säkert hitta på något annat att fylla den med.
    visar den i sidobloggen när det blir dags.
    Ta en riktig långpromenad i helgen, och glöm inte kameran!
    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Älskar allt de har på Spiti! Extralurviga fårskinn är bra mysiga de. Här smälte snön i korsningarna omkring i går så man trodde nästan man skulle behöva simma fram men idag hade det fryst på igen så jag halkade i stället, snön ställer minsann till det.Ha en fin helg med familjen, kram Katta

    SvaraRadera
  4. Hej. kan verkligen hålla med om puffen och ja jättemysigt skinn! Spegeln du säljer är ju jättefräck i ett tjejrum!
    Ha en fin lör här städas det för fullt mellan varven, kan ju inte låta bli datorn emellanåt;))...kram Annica.

    SvaraRadera
  5. Hej min vän!
    Ja, spiti har många fina möbler och lyxiga sittpuffen i sammet kommer att dekorera vilket hem som helst. Bra att ha drömmar när plånboken inte tillåter utsvävningar!
    Jag har fösntershoppat idag och såg mycket fint. Det kliade i fingrarna!
    Önskar er en underbar lördag kväll.
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  6. Hej Ullis!
    Tack snälla för att du lagt upp min sida ang tävlingen,gulligt,,hoppas att du har en riktigt skön helg..jo jo va snö de är puh har skottat ut bilen 2 dar i rad..man blir stark hahah men jag känner vår i luften..nu blir de melodi festival här..stor kram trevlig helg...E

    SvaraRadera
  7. Så det är skottning som gäller, jag tror alla i hus pysslar med det denna vinter. Tänk när vårsolen kommer och man kan grilla i drivorna :)
    Härlig puff, är också sugen på att köpa en sån, får se då vi flyttat. Får skinnen till soffan har redan köpts, trots att jag har egna får...
    Trevlig söndag, kram Sussi

    SvaraRadera
  8. Hej Ulrica!
    Tack för du kikat in,kul att du vill vara med i tävlingen..hoppas att du får en riktigt skön söndag..kram E

    SvaraRadera
  9. Jag tycker det låter helt fantastiskt att ha så mycket snö:)

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  10. Ja den sittpuffen hade GÄRNA fått flytta hem till mig också!!
    Så fina brödkorgar du syr!!!
    TACK för dina fina ord inne hos mig... de värmde!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag håller med om att det var en läcker sittpuff och fårskinn är så mysiga nu på vintern! :-)

    Vad skönt att ni också har fått lite sol, vi har haft det soligt och fint hela dagen och det känns otroligt skönt!

    Ha en fin vecka!

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  12. åh vilken härlig puff... den var ju riktigt snygg... och vem tackar inte jag till en äkta får fäll... det är så vackert och dekorativt...

    många varma kramar
    Elin

    SvaraRadera