fredag 5 mars 2010

Läckert!!



Läckert och lite svulstigt hos Lauritz!! Vad tycker ni?! Inget för den minimalistiska typen..!!
Veckan har bestått av att måla en verkstad till en kompis, Issa, www.fargstarkt.blogspot.com!! Alva hjälpte till och det är härligt med hennes sällskap! I onsdags åkte hon till mina föräldrar i Jämtland och Nicklas var här ett par dagar, men nu är vi barnfria. Passat på att fixat lite här hemma! Imorgon kommer goa vänner på besök så jag har precis gjort tiramisu!
Önskar er alla en mysig Helg!!
Kram//Ulrica

16 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar trevlig helg!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Den första fåtöljen tar jag till mitt hjärta...är inte så mycket för djurtyger...varken i möbler el. kläder! Men smaken är ju olika och som det heter ...tur är väl det!!! Ha en fin helg!
    kram Anne--Lee

    SvaraRadera
  3. Jag gillar din design bättre!
    Ha en härlig helg!

    /Pernilla

    SvaraRadera
  4. Den turkosa är hemsk, men leopardmönstrat under rumpen skulle inte vara helt fel.
    Ha så trevligt i helgen, Tiramisu låter inte så dumt det heller.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Hej Ullis!
    Jag bara ÄLSKAR dessa gryma fåtöljer wow helt i min smak..hoppas att ni har en skön helg..kram E

    SvaraRadera
  6. Hej Läckert!!! Inget för minimalisten dock ;-)
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för besöket. Jo, jag har börjat igen lite smått, men tar det lugnt då ork inte finns efter sommarens sjukanfall. Så jag puttrar på då och då som en gammal Saab. Och då jag lagt ner min gamla blogg försvann ju alla mina gamla kontakter, men se, du hittade mig...
    Du, den turkosa fåtöljen skulle jag väldigt gärna vilja ha, helst om det följer med ett stort hus med den! Den är läcker!
    Men nu ska jag lägga till dig på min blogglista, så att jag kan följa dina spännande äventyr på inredningsfronten!
    Hulda

    SvaraRadera
  8. Wow! Håller med helt och hållet! Riktigt läckert!

    Tack snälla för din fina kommentar! Det var en riktigt framgångsrik och trevlig dag. Kram till dig!

    SvaraRadera
  9. Mmmm jag gillar alla fåtöljer och med lite ommöblering skulle jag nog blanda. Sån är ju jag!

    Inspirerande!!
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  10. Bort med allt minimalistiskt:) fram med det personliga. Din blogg är en inspirationskälla!

    SvaraRadera
  11. Härliga stolar, som kräver sin plats =)
    Gillar dina läckra inlägg.
    Hoppas ni hade det trevligt i helgen.
    Ha en toppen vecka, kram Sussi

    SvaraRadera
  12. Hej igen!
    Du har en Sunshine award att hämta hos mig!
    Hulda

    SvaraRadera
  13. Den första är ju sååå läcker!!! (fast den kanske inte riiiktigt skulle göra sig hemma hos mig..:))
    Hoppas ni fick en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  14. oj,oj vilka skönheter!! gillade leopardmönstrade! Soliga hälsningar från mig! Tarja

    SvaraRadera
  15. Hei! Skulle gjerne hatt den turkise lenestolen :) Hilsen fra Norge

    SvaraRadera