torsdag 21 januari 2010

Snabba cash!


Gulliga Nicklas gav oss biljetter till Snabba cash i present! Och herregud, min man har en "look a like",(eller tvärtom), Joel Kinnaman! Ruggigt att se sin man på duken, hihi. På bild ser man likheterna men tydligare blir det när man ser kropprörelserna,rynkan i pannan... Filmen var dessutom jättebra!
Annars sitter vi rätt låsta här i skogen..Jag fick stopp på bilen igår så det var bara till att ringa bärgaren...suck..igen. Men imorgon ska vi får låna rara Annas bil en vecka!! Härligt, TACK! Helgen blir social! Middag både fredag och lördag hos vänner vilket hör till ovanligheten! Vi är ganska asociala...johan jobbar massor och jag tycker att det alltid händer saker som måste lösas.. Så det ska bli trevligt!
Hoppas ni alla Goa Vänner och Bloggare får en ToppenHelg!
Kram Ulrica


15 kommentarer:

  1. Hej Ulrica!
    Tack för din goa kommentar.
    Bilar ska bara fungera....utan krångel. Vi har haft vår stående en vecka....men nu är den fixad och klar och t o m nybesiktigad. Tack vare att vi har två duktiga mekaniker i familjen:) Bilnotorna kan gå på precis hur mycket som helst, så det är klart att det hade varit bra att kunna cykla...
    Jag har varit förkyld i veckan och inte varit så snäll mot mig som jag borde, så i helgen hade jag tänkt att ta det riktigt lugnt.
    Nu ska jag ta en liten promenad med hundarna och se´n blir det Antikrundan.
    Skön helg du har att se fram emot, hoppas det blir riktigt lyckat.

    Kramar lisamaja

    SvaraRadera
  2. Usch och fy för struliga bilar :(
    Låter som din helg blir trevlig iaf.

    Ha det gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Helluuuu!
    Varför följer du inte med på Formex??? Jag bjuder!!!

    Ok då, om du vill vara hemma och mecka med bilen så förstår jag "skratt".
    Inte kul med bilar som går sönder, dyyyyrt säger jag bara.

    Ha en underbart trevlig helg!
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  4. Tokigt med bilen, hoppas det löser sig på bästa sätt.
    Skulle också vilja se filmen, tycker också den verkar bra kul att läsa att du gillade den.
    Vilken trevlig helg ni kommer att få, ha det jätte toppen.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  5. Hej Ullis..tack för du kika in,här sitter jag än med butiks fix..helt slut men ska öppna i morgon fm,,sen ska jag vara ledig hela ef/kväll skööönt äta dricka gott..låter som din helg blir mysig med vänner o mat..stor kram trevlig helg,,//E

    SvaraRadera
  6. Hej!
    SV: Om du vill ha en bra nybörjarkamera (som min) rekommenderar jag
    Canon 500D, Nikon har säkert motsvarande. Köp dock enbart kamerahuset, objektiven man får med är oftast inget att ha:)

    Kraqm Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  7. Ja, visst finns likheterna där det kan man inte förneka. Sättet att stå på och hålla huvudet.
    Jag skickade fyra st brödisar i går. De blev ganska fina om jag får säga det själv.
    Sköt om Er och ha en skön helg!
    Kramar från Modern

    SvaraRadera
  8. Tack för din fina kommentar hos mig! :-)

    Vad trist med krångel med bilen! Bland det värsta jag vet är när bilen krånglar...

    Det är roligt med biobesök, för oss blir det tyvärr alltför sällan. Snabba Cash skulle jag också vilja se, den har fått riktigt bra kritik och du skrev ju också att den var bra. Vad läskigt att huvudpersonen och din man är så lika! :-)

    Ha en fin helg!

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  9. Kul med biobiljetter i present annars kommer man sällan iväg tycker jag.Vad tråkigt att vara strandsatt utan bilen, det är ju som du sa hos mej det som kan vara nackdelen om man bor längre från stan. Fördelen för oss är att vi kan gå eller cykla om bussen inte mot förmodan skulle funka.Men nackdelen här är ju istället att man blir trött på all trafik och fy vad det ser tråkigt ut på stadens gator nu alldeles brun-grå-svarta :( Ha en bra helg, kram Katta

    SvaraRadera
  10. Jasså du har en sån finig du, se till att du håller hårt i honom!
    Du får göra dig bekant med min son Dennis på Ekmans Bil i Värmdö center.Har man en strulig bil, måste man ha en kompis eller släkt som är bilmeck :-)
    ha en skön helg!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  11. Hejsan vännen! tråkigt det där med bilen, och min startar inte om det för kallt väder! Önskar dig en trevlig helg med dina vänner! kram Tarja

    SvaraRadera
  12. Hello!
    Hur mår ni? Här har vi haft en lugn helg. Skönt!
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  13. Hej! Hoppas du får en toppen vecka, bio igen kanske? Jag ska på bio på torsdagkväll med tjejkompisar ska bli kul.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  14. Då har du allt en snygging till man..!:) Följer Johan Falk på söndagarna och tycker Joel Kinnaman spelar sååå bra!
    Hoppas du hade en fin helg och att bilen snart rullar igen!!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Värsta som finns, bilar som inte fungerar. Är själv helt ointresserad av bilar men de ska bara fungera, därmed basta. Hoppas ni får rätt på bilen till en inte allför dyr peng.
    Sanne/kungkarusell.se

    SvaraRadera