söndag 17 januari 2010

Mateus!


Är såå sugen att köpa några vackra fat från Mateus!! Så härliga färger och former! Bilderna kommer från http://www.rummet.se/, och jag kan inte riktigt bestämma mig vad som skulle passa in här hemma..Kanske silver, guld och svarta toner eller kanske något färgglatt till våren!
Igår hade vi besök av två kompisar från Fågelbro, Håkan och Lena! Perfekt nu när isen ligger så är det bara 20 minuter fån hus till hus!(skulle man ta bilvägen tar det nog 30min..). Lena har bra kontakt på säljare av Mateus!! Annars driver hon en mysig delikatessbutik! Håkan är ljusdesigner och är återförsäljare av Gira så det vart många diskussioner om inredning! Kul med ny energi och nya ideer!! Bara en liten sak som fattas...fast nya mål och drömmar måste man ha!! Då kommer det nog till en tror jag!! Började även fundera på att bygga om...vi vill få bort TV från vardagsrummet, vilket blir ett litet större projekt det...!!
Hoppas ni alla får en underbart skön söndag!
Kram//Ulrica

8 kommentarer:

  1. Hej Ullis..låter som en härlig lugn morgon precis som söndagar ska vara..tack för din kommentar..gulligt..vi ska på 79år kalas..äta gott o dricka gott..min sambos mormor som fyller, men hon ser ut som typ 70 färgstark o ung i sinnet..härligt..hoppas ni får en forsatt skön söndag..kram till dig..//E

    SvaraRadera
  2. Visst är de tkul med inspiration! Det behövs vänner för att få input och gnistan att fortsätta. Kul att ni hade det mysigt. Det hade vi också. Nu ser det ut som om det blir en backpacker resa till Thailand. Kul att prova nåt annorlunda. Jag gillar Mateus också, skulle vilja köpa, men de är ju ganska dyra så det får vänta lite. Ska bli spännande att se hur ni gör med ombyggnaden...

    Varmaste kramen
    Isabell

    SvaraRadera
  3. Tackar så mycket helgen har bara varit bra. Trevligt med vänner på middag. Matteus har jag en hel del av i blandade färger och former som går att matcha, gillar dem mycket. Önskar dej en trevlig vecka, kram Katta

    SvaraRadera
  4. Godmorgon!
    Åh, vilka vackra fat. Dessa skulle man inte ha något emot att äga.
    Vi har haft en lugn helg; som vanligt. Det är ju mycket spännande skidåkning på TV:n.
    Jag har suttit och sytt litetemellanåt. Hade tänkt att det skulle bli klart, men det är lite som fattas.
    Kramar
    Modern

    SvaraRadera
  5. Hej Ullis,,´hoppas att du har en fin v..snöat här i dag,,puhhh jag vill att all snö smälter bort NU!!!!de kommer...kram E

    SvaraRadera
  6. Mateus har så otroligt mycket fint, jag hade turen att få två olika fat och en liten skål därifrån när jag fyllde år i höstas. Synd att man bara fyller år en gång om året ;-).

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  7. Ljuvligt!! Härligt också med vänner som gillar inredning lika mycket som en själv!
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag är riktigt facinerad av dig! Sakerna du gjort är OUTSTANDING! /Lillsnörpa

    SvaraRadera