fredag 29 januari 2010

Brödkorgar i lantlig stil!



Nu finns det nya brödkorgar till försäljning! Dessa är naturvita med en liten spetskant i lantlig stil! Jag har inte skrivit på dom ännu så man kan få valfri text och färg i guld eller svart till en kostnad av 165kr! Maila mig bara så fixar vi det!
Veckan har bestått i "vinterkräksjukans tecken"..., inte kul. Men nu verkar det värsta ha gått över och det är skönt!! Helgen blir troligtvis lugn!!
Trevlig Helg och Tack lilla mor!!
Kram//Ulrica

11 kommentarer:

  1. Hej!
    Såå fina brödkorgar!!!
    Stackars er, det låter inte som nå´n höjdare med vinterkräksjukan...vi har tack och lov varit skonade än så länge (peppar, peppar...)
    Krya på Er och så hoppas jag att Ni får en lugn och skön helg.
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  2. Söta brödkorgar!

    Ha en härlig helg du också :)
    Håller tummarna för att ni håller er friska allihopa.

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Fina korgar! Härligt att ha en pysslig mamma! Hälsa så gott till alla och ha en lugn fredag kväll. Vi hörs sen.
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  4. Jag har varit ute med Mådan och ätit lunch i dag; Thaimat, jättegott, men jag blev så förbaskat trött efteråt. Jag åt väl för mycket.
    Ha en riktigt skön helg och sköt om er.
    Kramar
    Modern

    SvaraRadera
  5. Jättefina brödkorgar.
    Jag vill gärna köpa en, ska bara bestämma vad som ska stå på den!
    Hoppas att "kräket" har gett sig i väg, och att ni får en skön helg!
    Kram
    Elisabet

    SvaraRadera
  6. Hej Ullia!!
    oj hoppas att ni frisknat till, själv har jag legat i förkylning typiskt när man har mycket göra,haft några beställningar känns toppen men de tar ju sin tid att synas..mycket fina korgar du är händig..önskar dig härlig helg..kram E

    SvaraRadera
  7. Jag Älskaaaaaaaaaaar ditt hem! Du har verkligen lyckats! /Lillsnörpa

    SvaraRadera
  8. Jättefina brödkorgar. Vad jobbigt med vinterkräksjuka, det är det absolut värsta jag vet hemskt helt enkelt.Hoppas ni är pigga nu i helgen och kan njuta av den vackra vintern. Kram Katta

    SvaraRadera
  9. Vilka söta brödkorgar du gjort! :-)

    Vad jobbigt det låter med vinterkräksjuka, som tur är har vi klarat oss än så länge (ta i trä ;-). Hoppas att ni känner er bättre snart, magsjuka är verkligen det värsta man kan ha!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  10. Så trist med kräksjukan, hoppas verkligen ni håller er pigga nu! Sonen med familj var hit igår... och de ligger i magsjuka i dag, så jag håller tummarna för att vi klarar oss!
    Jag förmodar att ni fått loss bilen ;)
    Såå fina brödkorgar du gör!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  11. Du är så pysslig! Dina brödkorgar var verkligen läckra!

    SvaraRadera