fredag 16 oktober 2009

Yin och Yang


Nu har jag kommit halvägs med den andra stolen. Beslutade att den fick bli svart, lite yin och yang, mot den vita!! Tänkte ha dom i sovrummet men det kanske får bli en vinter och sommar stol att variera sig i hallen med istället!! Har inte bestämmt om det ska bli skrift eller fototryck på ryggen ännu...funderar vidare!
Helgen blir härlig med middag hos vänner(kanske en massage av Issa(blogg färgstarkt) om jag har tur...sååå stel i ryggen igen..), eventuellt konstmässa i Gustavsberg och cirkuskola som vanligt!!
Önskar er Goa Vänner och Bloggare en Underbar Helg, och Tack för alla goa kommentarer!!
Kramis!!

9 kommentarer:

  1. Hej, du vet att jag gärna tar en fika i sickla om du vill ha lite sällskap.. :-)

    /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrica!!
    jäklans va fräck o elegant den blev på samma gång..coolt..du duktig hittar din egen stil..hoppas du får en skön helg,låter härligt med god mat gott sällskap..vi se..stor kram E

    SvaraRadera
  3. Tack du gulliga för din kommentar hos mig. Wow, vad duktig du är det blir ju hur coolt som helst. Elegant och tufft samtidigt.
    Såg att du tillverkar vetekuddar det kanske är något för mig så småningom. Jag älskar vetekuddar. Jag är beroende av vetekuddar:) och dina är ju jättefina.

    Ha det fint!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin stol, vackert tyg!
    Fin blogg du har! Ha en underbar helg!
    Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera
  5. Vad skönt det låter med massage!! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jättesnygg stol! Hoppas helgen var en bra en och att du får en bra vecka med, kram Katta

    SvaraRadera
  7. God morgon! Kudden köpte jag på Mique på Gamlabrogatan det var tyvärr den sista där men märket på den heter Dude så det går kanske söka på det den vägen.Ha en bra dag, kram Katta

    SvaraRadera
  8. Hejsan vännen! Jätte fina romantiska stolar o svart är ju alltid så snyggt! Lyckaa till med stolarna ! Ha en skön vecka !

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Lika snygg svart! Det är kul att ändra och måla om stolar, inte lika roligt (för själen) att fixa 8 likadana, men styckvis, att få skapa....Du är jätteduktig!
    Får jag vara nyfiken och fråga om tyll?-bandet, har du gjort det själv eller köpt? snyggt är det i alla fall.
    Önskar dig en riktigt härlig dag!
    kram//lisamaja

    SvaraRadera