torsdag 29 oktober 2009

Trevlig Helg!!!



Höstlovet har bestått av cirkusskola för vår dotter Alva, höstpromenader med Smilla och lite producerande av vetekuddar!! Jag och min vän, Issa, (se Isja i sidor jag gillar eller färgstarkt i blogglistan)har beslutat att sälja lite produkter på en julmarknad i Siggesta för lokala bönder och producenter! Det ska bli superkul men kräver ju att man har lite produkter också!! Så det blir vetekuddar, ljusstakar och julbockar för min del och vantar, mössor och juldekorationer för Issa.
Imorgon blir det cirkusavslutning för Alva där hon tränat ett nummer i tyg! Johan har även knytit två lakan i trappan här hemma där hon också tränat när hon inte titta på nya övningar på youtube....!! Härligt så länge hon tycker det är kul!!
Hoppas Ni Alla får en Mysig HalloweenHelg!!
Kramis!!

10 kommentarer:

  1. hejsan vännen! Tack för den fina komplimangen! är snart färdig med väggmålningen! Önskar dig o din familj en skön Halloween!! tarja

    SvaraRadera
  2. Hej=)

    Låter ju spännande det där med cirkusskola!!!
    vad roligt det är sånt som en annan skulle ha älskat när man var barn!
    Hoppas ni får en härlig dag!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Vetekuddarna kommar att gå åt som smör! Det är öppen träning varje lördag i Subtopia. Cirkus Cirkör håller i det. Det är lite långt att åka, men kanske värt det ibland om det inte finns något annat i närheten!

    Ha en fin helg!
    Puss o kram min vän
    Isabell

    SvaraRadera
  4. Vetekuddarna är jättefina, jag har ju även sett i verkligheten.
    När jag får tygerna kommer jag att tillverka saker, det skall bli så kul.
    Sköt om Er i helgen.
    Skräm inte någon!!
    Kramar från
    Modern

    SvaraRadera
  5. Så bra att kunna träna cirkuskonster hemma med :) Kul med julmarknaden. Sålde på en förra året men jag slapp stå där själv.Ha en trevlig halloween och allahellgonahelg. kram Katta

    SvaraRadera
  6. Hej Ullis, tack o en riktigt skön spöklik helg till dig..wow super snygga vete kuddar..kul att ni ska göra försäljning ihop låter mysigt..kram vi hörs //E

    SvaraRadera
  7. Hej!Så vackra dina vetevärmare är och det låter ju kul med försäljning...
    Smilla verkar vara en mysig hund, ser lite tufft kaxig ut på bilden.

    Hoppas du får en skön och mysig helg.
    kram//lisamaja

    SvaraRadera
  8. Hei:)
    Vi feirer litt haloween,men mest barna.Begynner å bli fler og fler som lager haloween party.
    Min datter skal ha haloween fødsels dag neste helg.Og det var super populært hos hennes venner.
    God helg til deg også.

    SvaraRadera
  9. Vad roligt att ni ska sälja på en julmarknad. Ni kommer att sälja massor.
    Ha en trevlig helg
    // Priscilla

    SvaraRadera
  10. Hej Ulrica!
    hoppas att du har en skön söndag, jag har precis bakat lusse katter så de doftar god saffran hela lgh,härligt..jo jag vet lite tidigt baka dom kanse men men..tack för din kommentar, jo de fin utsikt vi bor i sista huset på gatan o så har vi ett stort fält nedanför med olika spring spår mm så de skönt sen gillar jag inte ha folk mitt emot som kikar rakt in o de slipper man här,ja man är väl så när man växt upp på landet skönt att få ha lite privat liksom..ha skön söndag..kram till dig//E

    SvaraRadera