fredag 18 februari 2011

In my Garden











Hittade detta underbara pensionat, In my Garden, i Mariefred! Älskar inredning stilen och omgivningarna och att det känns personligt då det finns endast fyra rum! Jag har varit en del i Mariefred då jag har vänninor där:), men aldrig varit in och titta på denna bakelse! Skulle inte vara dumt med en weekend där med sin Kärlek! Mer information på, www.inmygarden.se.
Nu ska jag sätta igång med studierna!
Önsker er Alla en ToppenHelg!
Kram//Ulrica
Found this Lovely Bed and Breakfast, In my Garden in Mariefred, few mil from Stockholm. I really like the interior style, the colors, and the surrounding area! Read more about it at, www.inmygarden.se.
Wish you All a Great Weekend!
Hug//Ulrica




16 kommentarer:

  1. Hej min underbara dotter!
    Åh, man tänker på sommar och sol när man ser dessa underbara bilder från "In my garden".
    Det känns avlägset; men dock inom en snar framtid.
    I dag har vi riktigt kallt; mellan -22-30 grader. Ja, det är väl sånt man får ta. Jag var tänkt att gå och höra ett musikgäng som heter Triakel på bibblan ikväll. Jag får väl hur det blir när klällen kommer.
    Ha det så fint i helgen. Krama varandra!
    Många från din Moder.

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt pensionat! :-) Tack för bra tips, vem vet, kanske har vi vägarna förbi Mariefred någon gång :-).

    Önskar dig en fin helg!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  3. Så härligt! Du har helt rtt i att det inte hade varit fel med en natt där, eller varför inte en weekend. :-)

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset! Jag gillar snygga och personliga login. Har Mariefred på önskelistan.
    Hulda

    SvaraRadera
  5. Ja det där ser ju helmysigt ut och man får en sommarkänsla bara genom att titta genom fönstret på bilden. Ha en skön helg och lycka till med pluggandet här ska pluggas med. Kram Katta

    SvaraRadera
  6. Fick precis för mig att det var där Leila spelade in sina bakprogram men jag kan ha fel.. Fint som snus iaf!
    Kram F

    SvaraRadera
  7. Dit vill jag också fara och bara vara,vilken miljö...
    Lycka till med plugget!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  8. Sparas på bra-tips-listan, tack!!

    Så fina dina scarfkuddar blev!!!! Hade nog just kuddar som gissning när du visade scarfarna!;) Smart och snyggt!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Åh så fint!
    Läckert med olika stilar i rummen, vet inte vilket jag skulle välja...

    Nu är sportlovet slut och vardagen tillbaka imorgon, det blir tomt, tyst och ensamt...fast jag har ju tur som har mina vovvar:)
    Hoppas Du får en bra start på veckan.

    kram lisamaja

    SvaraRadera
  10. TACK, för din titt in till mig, så jag hittade till din härliga blogg, med så mkt fint!!!:)
    Underbara saker du tillverkar,jag blev tagen av ALLT...!:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  11. Wooooooow så vackert ställe, jag älskar min kudde INFÖRNLISKT! Bara så du vet!

    Love A

    Ps. Vet inte varför det inte varit så tidigare, men nu ligger du på favvolistan. Ds

    SvaraRadera
  12. Fönstret i Mariefred är så härligt! Vilka spröjs!! Gillar dina scarfs-kuddar. Är scarf-freak men använder ju långt ifrån alla :-)

    /YvvePyvve

    SvaraRadera
  13. Fasiken! Vilka snygga kuddar du gjort!
    Coola!

    Mmmm, ser ut att vara ett mysigt ställe.
    Det öppna fönstret gav såna där tankar om att vakna en sommarmorgon med öppet fönster till fågelkvitter...
    Hur härligt vore inte det??

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  14. Jag har aldrig varit i Mariefred - men jag kände just att det nog vore värt att ta sig en tur dit. Underbara rum!

    JAg önskar dig en härlig fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera