fredag 28 januari 2011

Vintage Scarfs!

Hej Raringar!
Tittar en en snabbis för att önska er en Härlig Helg!
Här är det minst sagt snurrigt, som det ibland är i livet. Men bättre tider kommer, det gör det alltid! Kreativiteten får dessvärre ligga åt sidan, men jag visar lite "material" till några nya ideer jag har. Vad jag ska hitta på med dessa scarfs får ni se i ett annat inlägg när tid och energin infunnit sej!
Ta hand om er!!
KRAM//Ulrica

Hello Lovely Friends!
Just a few words today. Life is no w, little upside down, wich it sometimes is. But better times comes and inspiration to do new products to! At the pictures you can see materials to new idees I have, Vintage Scarfs! I show you later!
Hope you have a Wonderful Weekend!
Hug!//Ulrica

17 kommentarer:

  1. Superläckert att tom bara ha dem hängande på rad så där, ska bli spännande att se var det slutar med dem. Ha en artun da själv med. Hoppas snurret lugnar sig snart. Stor kram Katta

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Jag kan villigt erkänna att det är snurrigt här också, ibland snurrar det åt rätt håll och ibland åt fel...men det blir nog bättre. Hoppas det rättar till sig hos dig snart:)
    Vilka underbara scarfs, snyggt att ha dem hängande precis så, men det blir spännande att se vad du ska göra med dem. Du har så många kul idéer och din stil är jättehärlig.

    Vad jag målar? jo jag målar badrum, ska visa bilder senare för just nu känns det som om det blir ganska bra:). Sedan ska jag ge mig på ett litet gästrum som också ska bli "mitt" rum, ska bli roligt...
    Idag skulle vi varit på stort kalas, men maken ligger nedbäddad i feber och förkylning IGEN! så det blir hemma istället...ska nog ta en slappardag idag.

    Hoppas Du får en riktigt, riktigt SKÖN Helg!
    kramar lisamaja

    SvaraRadera
  3. SÅ är det ju ibland och då får man ta tag i pysselt och kreativiteten en annan dag. Så är det bara. För det man kan vara säker på är att den kommer tillbaka.
    Det ska bli spännande att se vad su kommer att göra med scarfsen :)

    Ha en fin lördag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ja livet är snurrigt emellanåt... härligt att du har så fina skarfs att pyssla med när det lugnats sig igen!!;) Blir nyfiken!!

    Sköt om dig du fina bloggvän!
    Kram

    SvaraRadera
  5. I have a few vintage scarfs in my commode and wear them from time to time!

    Salut!
    *Tasiaa

    SvaraRadera
  6. Vilka läckra scarves du visar, det ska bli spännande att få se vad du hittar på med dem framöver :-).

    Ja, visst är det så att livet snurrar på lite väl fort ibland, för mig brukar det bli så att kreativiteten helt försvinner när jag har för mycket omkring mig. Men... till slut lugnar det ner sig och då kommer den tillbaka :-).

    Önskar dig och de dina en fortsatt fin helg!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Snurrar det likadant som för en vecka sedan eller har det blivit lite bättre? Jag hoppas det senaste och håller tummarna för att din kreativitet och energi snart ger resultat med ngt av dessa snygga vintage scarfs!
    Lycka till hos tandläkaren.
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  8. Ha en fortsatt bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Väntar med spänning! Man känner ju igen sig med scarfsen.
    Hulda

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Krokarna gillar jag!! Underbara! Av scarfsen skulle jag göra kuddöverdrag. Eller sätt dem på stolsryggen. Stärk dem och gör kransar. Klä en ram. Du är ju duktig så du får nog igång fantasin!

    Ha en fin söndagskväll!

    /YvvePyvve

    SvaraRadera
  11. Spännande att se vad du har i tanken =)
    Du brukar alltid hittapå läckra grejer.
    Ja ibland är livet upp och ner, lite hit och dit.
    Hoppas veckan din blir bra!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  12. nä säg inte s där..nu blir man ju sååå nyfiken..spännande..det är snyggt att bara se dem sådär på bilden..

    SvaraRadera
  13. Good Morning Dear!
    Very lovely scarf´s I must say. I Think they will be very good to make some interesting things of.
    Have ha nice day!!
    Kind regards
    Your Mum

    SvaraRadera
  14. ..Exeleent...! snyggt...! Hoppas allt väl med dig o kreativiteten sprudlar...!? Kram Tarja

    SvaraRadera
  15. Hoppas att du fick en fin helg och har en bra vecka:) kram

    SvaraRadera
  16. Kikar in för att önska dig en riktigt skön helg!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera