tisdag 4 januari 2011

Förkyld Sälensemster


Hej Alla Goa Bloggare och Vänner! Länge sedan jag tittade in. Hoppas ni alla hade en mysig jul och ett Gott Slut!
Vi firade jul i Hälsingland tillsammans med J föräldrar och bröder med familjer. Det var jättemysigt men tyvärr blev vi i stort sett sjuka allihopa. Efter Hälsingland åkte vi till Sälen för att åka skidor och titta på J:s Bror Håkan som uppträdde tillsammans med Micke Swan på Experium. Mer av Håkan kan ni se på, www.hakanberg.com! Han är en riktig superartist! TACK Håkan och Emma för att vi fick följa med! Det var så Trevligt!
Hela familjen älskar att åka skidor och barnen åkte varje dag men jag och J var sjuka så det vart tyvärr bara en dag för mig och ingen för min kära man. Vi får helt enkelt försöka boka in en till skidsemester!! Tycker skidresa är perfekt alternativ för oss då det annars kan vara svårt att hitta något som en tonåring och en 9-åring gillar, men de åker tillsammans i backarna och det är jättekul!! Nu är det det dags att gå ut med spaden så vi kommer ut med bilen idag!
KRAM//Ulrica

11 kommentarer:

  1. Så synd att ni blev sjuka på semestern.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej så fin sida du har! Jag längtar också efter att renovera möbler i en häftig stil. Gillar det du gjort :-) Har utrymme men inte alldeles fungerande värme alltid. Men man vet aldrig... Hoppas du kryat på dig efter Helgerna och hinner med ditt skapande!

    /YvvePyvve

    SvaraRadera
  3. God fortsättning....skönt att du kommit igång igen...med spaden menar jag;) Vi har också varit sjuka se´n i julas, i omgångar och jag är väl inte riktigt kry fortfarande. Nyår förlöpte i alla fall väl med gott sällskap och god mat.
    Synd att ni missade Steve Eriksson och min man som var i Sälen och spelade, fast det var innan jul, men kommer att bli fler gånger.
    Vi får önska oss ett friskt år nu, fullt av inspiration så det blir mycket skapa...

    Må så gott!!!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med skidåkning, vi har inte haft tillfälle under lovet att åka någonting.. Förkylningen har hägrat och totalt havererat oss..
    Men vi tar tag i det nu i januari istället och åker till någon lokal anläggning istället. Kram !

    SvaraRadera
  5. Hallå där!
    Vad kul att ni är hemma igen! (tycker jag..)
    Inte roligt att vara sjuka hela semestern när man får tillfälle att njuta. Underbart att ni kom iväg ändå:) Det behöver ni. Vi har haft det lugnt och skönt hemma i Norge och ännu lugnare efter att vi kom tillbaka då jag har varit sjuk. Nu har det släppt tack och lov, bara lite yrsel kvar:) Blir mycket tvsport om dagarna. Nu ska julen städas ut så det är dags för mig att pallra mig upp ur soffan och hitta till förrådet!

    Hur mår J och Alva?
    Vi hörs snart hoppas jag!
    Varm kram

    SvaraRadera
  6. Så synd på semestern... Men ni verkar ha haft en go jul och trevligt trots allt!
    Önskar ett riktigt toppen 2011 till dig och familjen.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  7. Nä så tråkigt att ni blev sjuka... tur mitt i allt att barnen inte också drabbades!

    Stor godfortsättningskram!

    SvaraRadera
  8. God fortsättning...! Hoppas ni får en bättre semester längre fram....! kram tarja

    SvaraRadera
  9. Ser härligt ut med skidbackar. Har inte åkt skidor på så många år så jag vet inte om jag skulle våga igen, eller klart jag skulle :D Tråkigt att ni blev sjuka bara. Ha en bra vecka som kommer, kram Katta

    SvaraRadera
  10. Visst är det typiskt? Bli sjuk när man ska åka iväg och koppla av och ha det trevligt.
    Ni kanske kan fixa en ny resa framemot våren. det är gott då också, för då blir nästippen lite brun av vårsolen. Hoppas du får en bätre fortsättning på 2011 än vad inledningen var.
    Snart skiner vårsolen!!!
    Bettan

    SvaraRadera
  11. Åh vad mysigt med Sälen och Lindvallen. Hoppas frökylningen snart ska ge med sig.

    SvaraRadera