onsdag 29 september 2010

Sandy Skoglund



Hej alla Goa Bloggare!
Visar lite häftiga foton på avancerade installationer av Sandy Skoglund som visas nu på Fotografiska! Ska absolut ta med mig familjen och titta någon dag!
Veckorna bara rusar iväg och jag har kommit in i studietakten och det känns så skönt! I veckan har jag inlämning på ett litet arbete i Multimedia, "om mig själv", jättekul fast det krävs arbete framför datan och så blir jag aldrig riktigt nöjd:)
På fredag ska Alva ha tjejkväll! Hon ville ha det istället för kalas! Det blir grillat och tårta, bastu och skattjakt i en salig blandning!! Sedan är det första gången vi har fem övernattande tjejer här..! Vi får se hur det går!

Trevlig vecka!
Kram//Ulrica

8 kommentarer:

  1. Hallo!
    Vilka roliga foton!!!
    Jag tänkte på dig när vi fick "Strömsundsbladet" i brevlådan häromdagen. Det var ett reportage om Mattias Kärnlund. Han skall tydligen ha utställning igen i Stockholm (någonstans, jag minns ej var)
    Han är ju så duktig på att måla.
    Lycka till med provet !
    Kram från din Moder

    SvaraRadera
  2. Till fotografiska ska jag bege mig när vi är tillbaka i stan.Har hört att det finns så mycket häftigt att se på där.
    Ja du,lilla Alva börjar bli stor, "Tjejträff", det är då det börjar;-)
    Lycka till med dins studier.Det är duktigt av dig att fixa det, med tanke på familj hus och allt vad där tillhör...
    Nu ska jag gå och svänga mina lurviga på Mogendansen. Det blir denna veckas motion.
    Kram
    Bettan.

    SvaraRadera
  3. Häftiga bilder! Och tjejkväll, det låter det. Du får väl bara vara servitris misstänker jag, hihi...
    Hulda

    SvaraRadera
  4. Vilka coola installationer.Fotografiska är ett museeum som jag inte fått upp ögonen för förän på senastge tiden men de har vrklign många fina utställningar. Ser att din Alva fyller år samma dag som min son, fast han fyllde 11 och låg däckad i lunginflammation så hans kalas har inte heller varit ännu.Hoppas hon får en riktigt trevlig tjejkväll.Kram Katta

    SvaraRadera
  5. Så häftigt!!
    Häftigt blir det nog också med fem nioåringar på tjejfest...!:)

    KRAM:)

    SvaraRadera
  6. Vilka häftiga foton! Den där utställningen skulle jag vilja gå på också, jag kan tänka mig att man kan försjunka i bilderna läääänge... :-).

    Ha en fortsatt fin helg! Hoppas tjejkvällen blir lyckad! :-)

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  7. Jag dör, så himla coolt.... måste googla på skaparen av dessa alster! Du finaste tjej, tack för att Du alltid finns där i cybervärlden, och verkar till att 'gilla vår kontakt' trots att jag inte är den första att skriva de ord, som jag egentligen skulle vilja hinna.

    Din blogg är fortfarande som ett hem! Jo faktiskt, det är så djäv.... genuint på nåt' sätt och det blir liksom självklart att ta på sig morgonskorna när man stiger in till Dig!

    Love

    Agneta

    SvaraRadera
  8. Spännande bilder!
    Så bra att skolan funkar bra för dig, hejja på!
    Tjej kväll, hur kul var det inte när döttrarna hade det hemma! Man ville ju vara med =)
    Ha det gott,
    kram Sussi

    SvaraRadera