söndag 12 september 2010

Stol, Black&White!




Nu har jag gjort om en stol som jag lackat mattsvart. Sitsen är klädd i bredrandigt, svart/vitt tyg! Kanske något för er som gillar den danska, svart/vita stilen! Perfekt som gäststol i hallen eller som extra stol vid middagen! Pris, 1250kr.
Korten tog jag i och utanför vårt gästhus!
Denna helg har det varit 40-årsfest för våran del! Jättekul och massor av god mat! Fast vi blev inte så långvariga eftersom Johan har bihåleinflammation...
Hoppas ni haft en ToppenHelg!!
Kram//Ulrica

7 kommentarer:

  1. Du gör så härliga stolar !
    När kan du träffas ?
    Hälsa Johan att han får krya på sig, jag har själv varit förkyld i snart 3 veckor...

    SvaraRadera
  2. Heeej!
    Vad roligt med fest!!! Hoppas Johan kryar på sig snart. Skönt att ni segar hemma trots många stojiga barn runt omkring er!
    Stolen är ursnygg!!!
    När kan du träffas?

    Kram
    Isabell

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    SÅ SNYGG STOLEN BLEV!!! Du tjänade på att den blev helsvart.
    Kramar
    Modern

    SvaraRadera
  4. Snyggaste färgerna det där. Vilken härligt svart och fin gäststuga ni har med. Så ni är inte heller helt friska hoppas det vänder snart och blir bättre. Kram Katta

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt det blev med en svartvit stol! :-)

    Jag märker att jag missat en hel del inlägg hos dig, men det var roligt att läsa ikapp mig :-). Stort grattis i efterskott på bröllopsdagen, ni var så fina på fotot!

    Hoppas du får en bra vecka och att sommarvärmen håller i sig!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  6. Ursnygg stol! Synd att jag inte behöver någon;-)
    Se till att han sköter om sin bihåleinflammation, det är inte att leka med.
    Bettan

    SvaraRadera
  7. Lovely!! skönt o kolla igenom bilderna på din blogg, min dator har vart kaputt! Ta hand om er nu!! kram Tarja

    SvaraRadera