måndag 24 maj 2010

Benetton!


Jag är inte så förtjust i "sparkbyxa" :), men denna ubercoola jumpsuit från Benetton älskar jag!! Vill ha!! Härlig att mysa runt i efter en dag i solen, som jag hoppas det blir massor av i sommar!! Inläggen på sistone har speglat avsaknaden av kläder i min garderob, vilket jag hoppas det blir ändring på snart!
Helgen blev lyckad med både grillning, fällda träd och pyssel i trädgården!! Nu har vi alla blivit småförkylda så jag hänger lite framför alla härliga bloggar att inspireras av! Ta hand om Er!!
Kram//Ulrica

11 kommentarer:

  1. Härligt!!!! färg, färg, färg...jag som älskar färg:) modellen kanske inte är den bästa för mig idag;) men jag gillar overallstuket.
    Inte läge att bli förkyld nu...kurera dig och var rädd om dig så du blir frisk snabbt. Idag regnar det hos oss, då kan man ju få vara lite hängig, men när solen lyser vill man ju bara vara frisk:)
    Jo det är jag som sytt alla hjärtan...min tanke var att de ska hänga fritt, i fönstret eller i taket... för dom har lätta "svansar" i tyll som fladdrar lite läckert:)) Det är ju jag och mina idéer, måste testa annars blir jag så frustrerad...

    Krya-på-Dig-kramar från lilla mig, lisamaja

    SvaraRadera
  2. Kan jag också tänka mig!! I flera färger... undrar om de finns för superviktiga damer?! Och träskorna, för det är det väl, är supersnygga, både de med skaft, fast de översta med hög klack var ursnyggast! Tänk vad mycket fint du hittar. Hoppas det blir något snyggt du unnar dig till sommaren!
    Hulda

    SvaraRadera
  3. Den blir snygg på dig, min vän!
    Underbara färger, me like.

    Ha en fin kväll
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  4. Wooow vilken återblick till 70 talet, verkligen kul att Du visade denna bild!! Jag har inte kunnat kommentera på Din blogg hemifrån, vet ej varför, så jag passar på att göra det från jobb, där det funkar!! Dina kommenarer är underbara och Du är en riktigt go tjej!!

    Agneta

    SvaraRadera
  5. Ja tänka sig att de är tillbaka, såg det på stan idag också då jag var där.
    Härligt sommriga färger. Hoppas du har rätt angående solen i sommar, att den kommer att visa sig i massor =)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  6. Åh har du redan badat!! Låter skönt men inte roligt om man blir förkyld. Två av mina skålar är köpta på SPITI och en av dem på Tabboulihouse. Hoppas du bättrar på dej snart, kram Katta

    SvaraRadera
  7. Wow, urläckra !! Passar ju jättebra om du ska på fest eller om du bara vill gå och såsa hemma. Krya på dig !!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vill önska en trevlig helg,
    och du att du har en award att hämta hos mig.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig bild.. "Sparkdräkt" är jag lite tveksam till men fotomodellen gör ett bra jobb, ser verkligen snyggt ut på henne!! Härlig energi. Ha en trevlig helg :)

    SvaraRadera
  10. Hej igen!
    ville bara kika in och önska Dig en fin helg!

    kram lisamaja

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Hoppas allt är bra med dig och att du inte blir riktigt förkyld nu. Det låter ändå lite mysigt att sitta framför datorn och surfa runt, känner man sig lite krasslig kan man göra det med "gott samvete" :-). Annars är det alltid så mycket att göra så här års så för mig har bloggen blivit riktigt lidande!

    Vad roligt att läsa att ni hade det bra på Säby Säteri! :-)

    Många krya-på-dig-kramar till dig
    Beatrice

    SvaraRadera