fredag 4 juni 2010

Härlig Helg!!



Blir lite långt mellan blogginläggen nu...Sommaren närmar sig och sommargästerna med:)!! Kanske man ska öppna pensionat! Nej skämt och sido!
Helgen och en bit in i denna vecka var min kära mor här. Alva hade teateravslutning med föreställning som hon ville se! På ena bilden ser ni Alva fixad innan teatern, och efter, Glad över blommorna!!
Jag älskar pioner!! De är så vackra! Alva var med mormor och fick shoppa på sin älsklingsbutik, Zara!! Vilket lyx! Sedan lagade jag inte ett enda mål mat denna helg! Vi har blivit så bortskämda!
Detta veckoslut ska vi vara hemma och mysa av vackert väder(forhoppningsvis), grillning och lite påtande i trädgården! Nej nu vart jag sugen på ett glas rose!
Härlig helg till er alla!!
Kram//Ulrica

11 kommentarer:

  1. Åh, vilken vacker flicka!!!
    Njut av det härliga vädret och drick fler än ett glas rosé!!!
    Trevlig helg till er alla.

    Kram Isabell

    SvaraRadera
  2. Hon är söt lilla Alma, liknar väl mor sin förmodar jag!
    Vi har studentfirande idag . Lasses mellanbarnbarn är det som ska firas. Vi har varit krassliga så vi får ta det lite lugnt.
    Ett o annat glas vin slinker nog ner i alla fall.

    Det är väl bra för hostan?

    Ha en skön helg
    Bettan

    SvaraRadera
  3. ...åh vad lik sin mamma hon är)) ha en härlig helg! // Sara Grönlund

    SvaraRadera
  4. Vilka söta bilder på din dotter. Klart att du ska starta pensionat om gästerna tom lagar mat till dej ;D Jag skulle inte tveka ;D Kram Katta

    SvaraRadera
  5. Så spännande med föreställningen, den skulle man vilja se...
    Kul med mamma besök, och få bli lite ompysslad.
    Klart jag åker karusell, gör du?
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  6. Hej!!
    Vilka fina bilder på Alva, hon är så söt!
    Och vilken lyx att få shoppa med mormor och
    t o m i sin favoritaffär.
    Jag älskar också pioner, men såg till min fasa att vi inte har en endaste knopp på våra i år...vad har jag gjort för fel???
    Hoppas ni haft fint väder i helgen också, hörde att det är regn på gång:( visst, det behövs, men det är inte roligt.

    Hoppas du får en skön vecka.
    kramar lisamaja

    SvaraRadera
  7. Godmorgon!
    Åh, vilka härliga kort på mitt barnbarn. Hon är för fin.
    Vi har pionbassängen full med knopp. Hoppas det ej blir storm igen !!!
    Vi har varit på långvandring för att kolla om guckuskon är på gång, men det är allt för tidigt. Vi har haft frost både söndag och måndagmorgon.
    Kram på Er
    Modern

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder !!
    Synd att vi inte kan ses i helgen, men hoppas att ni får en riktigt bra helg tillsammans !

    Kram !

    SvaraRadera
  9. hej Ullis!!

    Tack snälla för fin kommentar,,jo de känns ju härligt att jag fick en bra start..de bara köra på..fin söt dotter du har väldigt lik dig..ha skön sommar stor kram E

    SvaraRadera
  10. Det var väl en fin bild på dottern och pionerna! Nu ska vi förhoppningsvis få en varm och skön sommar att njuta av. Och då är vi nog fler som inte bloggar så mycket då! Ha det gott!
    Hulda

    SvaraRadera
  11. Vilken darlingdotter, jag dör så vacker hon är, och vilken utstrålning. Jag har tre killar och de har alla konsekvent vägrat att gå i lackskor och kaninpäls ;)

    Hoppas Du är med i min fina sommartävling, tror Du skulle gilla vintage Kelim kudden som är första pris!!

    Nu skall jag kolla runt på Din sköna blogg och se vad jag har missat!!

    Agneta

    SvaraRadera