torsdag 20 maj 2010

Hasbeens!




Såå coola träskor från, www.swedishhasbeens.com!
Nu när sommaren äntligen är här, så vore det inte alls dumt med ett par läckra träskor!! Jag som för övrigt är tokig i boots (får visa dom i ett annat inlägg!) gillar den höga varianten också!! Så tufft med tunika eller sommarklänning till!!
I helgen kommer svärmor/far och ska hjälpa oss att fälla några träd på tomten! Då har vi att göra sedan..., blir så mycket ved och kvistar bara av en tall!! Jag får fösöka ta det hyfsat lugnt med min rygg.. Inriktar mig på grillningen istället!!
Önskar er en Skön Helg med Värme!!
//Ulrica

10 kommentarer:

  1. Vilka otroligt snygga bootclogs,men jag skulle nog vricka fötterna av mej i dem och du boots är grejer det :). Önskar dej en fin pingsthelg, kram Katta

    SvaraRadera
  2. Ja, försök att ta det lungt i helgen så att du är: "Fit for fight", nästa helg.
    Men, det är ju hänryckningens tid så att helt lugn kan man väl ej vara.
    Jag var i väg och fick massage i går e.m. Gud så skönt.
    Sköt om er i helgen!
    Många kramar från Modern

    SvaraRadera
  3. Gillar boots och bootclogs, ska nog ha om jag kan gå i dem:) Jag kan ju inte gå i riktigt högklackade skor...
    Vi ses idag, ...yeah

    Puss o kram
    Issa

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig både träskorna och de benen...;)

    Ta hand om ryggen och grillningen!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Underbara skor, jag älskar verkligen träskor. Det är så snyggt, och dessa var ju utöver det vanliga. Vill ha vill ha =)
    Lycka till i helgen och var rädd om ryggen.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  6. Återigen är träskor högsta mode.de som är i mitten hade jag såt liknande på 70-talet tillsammans med Gul o Blå jeansen. Tyvärr är de lite för hårda för mig numera, och så har jag inte så snygga ben som HON har.
    Var rädd om tallarn, fäll inte i onödan.Dom gör att luften blir bra.
    Fortsatt skön Pingst
    Elisabeth

    SvaraRadera
  7. Smart drag att fokusera på grillningen ;)

    Och premiärdopp?! Gah! Hur varmt/kallt var det i vattnet? Modigt!

    Åh ja den bruna klänningen är jag lite kär i och har stor separationsångest ;)

    SvaraRadera
  8. Hej Ulrica!
    Snygga!! gillar nog mest träskobootsen:) vilket roligt ord:)) För längese´n hade jag så´na som dom rosa i mitten, fast något lägre klack och i svart, tyckte jag var superhäftig i dom.
    Hoppas ni hade en bra helg, med trädfällning och grillning.

    kram lisamaja

    SvaraRadera
  9. Hoppas helgens träd fällning och grillning gick bra, och att vädret var på er sida.
    Vi hade det bra, synd att det regnade i söndags bara.
    Ha en bra start på veckan.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  10. hej fina ullis..tack snälla för din rara kommentar..jo nu har jag 1v kvar till öppning,,kommer att hinna men man är ändå stressad konstigt nog..men de hör väl til...wow gillar verkligen dessa träskor synd att dom är så dyra bara typ 2000kr tror jag..kanske har råd efter sommaren..hahaha nu ska jag till butiken..ha fin söndag..kramar E

    SvaraRadera