måndag 5 april 2010

Rock star!


Alva var på pyjamasparty för någon vecka sedan och hade blivit sminkad och fotad av sin kompis storasyster!! De lekte "modeller" och här ser ni en bild av resultatet..!! Det börjas tidigt, men det är klart, med äldre syskon blir det lätt så!!
Påskhelgen var mysig! Vi hade både middag här hemma och var bortbjudna till goa vänner! Annars passade vi på att vårstäda gästis, bilen och hängde bort alla vinterjackor och skor.., vilket var tydligen för tidigt med snön som kom i måndags!!
Hoppas ni alla får en fin vecka!
Kram//Ulrica

12 kommentarer:

  1. Alva har precis den rätta looken! Vem klädde inte ut sig och sminkade sig som ung? fast när jag var i 8-10 årsåldern klädde jag alltid ut mig till kille. (Jag hade 3 bröder).Några år senare var det helt annorlunda. "Klacka skor" och fina klänningar.Hade fått beg. fina saker av några "välbesuttna" sommargrannar.
    Det var tider det!
    Ha en skön vecka! I dag skiner solen igen!
    Kram
    Bettan

    SvaraRadera
  2. Cool tjej!! Så håller min dotter på hela tiden fast hon inte har nån syster hon klär sig i olika utstyrslar och kommer och vill bli fotad.Låter som ni haft en trevlig påsk,önskar dej en fortsatt trevlig vecka med, kram Katta

    SvaraRadera
  3. Hon är så fin, mitt barnbarn.
    Kramar
    Mormor

    SvaraRadera
  4. Ja, vårstädning pågick här också i påskas och så kom snön! Fast nu är den borta, den nya, inte gamla.
    Ha det gott!
    Hulda

    SvaraRadera
  5. Vilken cool rock brud! Ja se stora syskon kan dom.
    Ni verkar ha haft en bra påsk helg, med både nyttiga och roliga saker gjorda.
    Önskar en trevlig vecka, Kram Sussi

    SvaraRadera
  6. Ja men det var ju en fin modell som rockade i alla fall...!:)
    Härligt med vårstädning!! Det andra kommenterar jag inte... ;(
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Hej =) Vilken cool tjej! ja här fick vi snö också men den försvann illa kvickt som tur var!
    Hoppas det blir varmare i helgen! Kram Annica.

    SvaraRadera
  8. vilken söt dotter du har..hoppas allt bra o att ni får en skön helg..tack för du kikat in..kramar E

    SvaraRadera
  9. Vilken stjärna!!!! Idol nästa!?

    Idag har vi ett underbart väder 13+ och snöfritt:)) Har börjat lite sakta i trädgården, kalla nätter fortfarande, så lite försiktigt får det bli.
    Hoppas du får en skön och vårig helg.
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  10. Åh, vilken rockstjärna!
    Hon är ju bara för söt och cool!
    Är ni i Voxna?

    Hoppas vi kan ses snart.

    Vi vill bjuda hem er!
    Kram I

    SvaraRadera
  11. Kanske ni har tur och det rockar även denna helg hos er!
    Idag har jag sol äntligen så nu ska jag ut och njuta.
    Ha en skön Söndag,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  12. Vad fin Alva var på bilden! :-) Jag tyckte också om att klä ut mig och sminka mig när jag var liten, men några bildbevis på det hela finns det nog inte ;-).

    Hoppas våren har kommit även till er, här skiner solen för fullt och det känns härligt!

    Ha en fin måndag!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera