tisdag 13 april 2010

Rensa, rensa!!


Här är det vår i luften och i väntan på att få börja kratta vid gästis så tog jag och gjorde en liten garderobsrensning! Har lagt ut lite kläder på tradera under "lugnet201"!! Här ser ni en härlig puderrosa tunika från Twist&Tango!!
I helgen var vi till Voxna i Hälsingland till Johans föräldrar och tog det väldigt lugnt!! Alva lekte med kompisar och vi blev uppassade med mat och annat! Precis vad vi behövde efter alla berg och dalar som det kan vara i livet ibland..!!
Hoppas ni alla får en fortsatt Härlig Vårvecka!!
Kramar//Ulrica

9 kommentarer:

  1. Snygg topp!
    Javisst är kul att städa garderoben och sälja lite så att man kan köpa nytt. Än så länge är det Linus kläder som ligger ute på tradera. Visst vill jag ses, men numera jobbar jag 5 timmar per dag så jag kan ses först vid 14.30. Kan du då? Jag vill så gärna träffa dig!!!
    Maken åker i väg till fjällen i morgon så jag och Linus är själva hemma resten av veckan.
    När kan vi ses?

    Kram Isabell

    SvaraRadera
  2. Visst känns det skönt när man får rensa ut lite.
    Inte bar bland kläder, utan också i skåp och lådor.Det är ju ändå bara vissa saker som man använder. Jag har aldrig tänkt på att man kan sälja kläderna. Jag brukar ge dom till Röda Korset. Eftersom jag lagt på mig ett antal kilo, så har jag flera kassar med kläder som jag tror att jag kan komma i om jag bara.....
    Ja du vet.
    Ha det så gott, och pyssla om sjuklingen.
    Bettan

    SvaraRadera
  3. hej ullis..låter som en härlig helg..ja men så gör jag ibland med säljer på tredera,yppeligt bra..tack för du kikat in, ja det kan va svårt o lite mäckigt att klä med kohud/skinn för det blir ju så tjockt just i hörnen, man får special fixa hörnen om den ska gå ner i sitsen själva dynan..önskar dig härlig v..kramar E

    SvaraRadera
  4. Ja, tänk vad lite sol och värme ger energi :) Jag rensar och röjer i våra uthus - eller snarare flyttar runt prylarna. Men lite lättare att ta sig fram där blir det...

    Kram, kram

    SvaraRadera
  5. Försöker också rensa både garderob, barnrum och annat men jag tycker inte riktigt det minskar så som jag skulle vilja.Snyggt linne, skulle kanske lägga ut lite saker som aldrig använts i garderoben jag med.Skönt för er att komma bort en helg det behöver man ibland. Kram Katta

    SvaraRadera
  6. Vad härligt med en sån helg, den verkade sitta som hand i handske.
    Ja det är ju vårtecken att börja röja runt bland kläderna, lycka till med försäljningen.
    Ha en bra kväll.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  7. Så underbara bilder. Det var kul och jelpa till att ferjseta din blog
    och att du tar bilder på mig och seter in lite då och då.
    Ha en bra dag.

    Monga kramar från din doter Alva

    SvaraRadera
  8. Vad härligt det låter med en sån helg, det behöver man ibland! :-)

    Vilket vackert linne du säljer, jag tror att jag måste kika in på Tradera och se vad mer fint du säljer.

    Hoppas du får en fin helg!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  9. Visst är det jobbigt med de här vårförkylningarna, min sambo var hemma nästan hela förra veckan (han som alltid har sjuknärvaro i vanliga fall) och sonen var hemma i två dar nu är han sjuk igen med feber och snuva, man känner ju att det missas så mycket.Hoppas ni blivit bättre nu. Kram Katta

    SvaraRadera