onsdag 21 april 2010

Hipp hipp!!



39år är ingenting att fira(däremot nästa år blir det fest!!), men uppvaktad blev jag iallafall!! Mina närmaste vet precis vad jag behöver!! Efterlängtade spikmattan!! Ni som följt min blogg vet att jag har svag rygg med diskbråk och annat som följd, och då är den perfekt!! Böcker om mat och hälsa, Lisens indiska spa och Sveriges nya landskapsrätter!! Hudkrämer och vistelse på SäbySäteri på Valborg!! Titta in på, www.sabysateri.se. Såå mysigt där!! Vi har promenadavstånd dit och varit där på afternoon the tidigare!! Det har även herrgårdweekend för er som bor en bit bort!!
Tack alla gulliga för uppvaktningen!!
Kram//Ullis

10 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Perfekta presenter! Kan tro de var till mig... spikmatta är skönt! Spabesök ännu skönare. God mat är aldrig fel... Toppen!
    Hulda

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt att du blev så uppvaktad. Det förgyller tillvaron.
    Kramar
    Modern

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!!!
    Vilka härliga presenter du blev uppvaktad med, bra för både kropp och själ:) Passa på nu att bara rå om dig själv och njut, tror att du behöver det.
    Ha det så jättebra!!
    Stor födelsedagskram från mig, lisamaja.

    SvaraRadera
  4. Mmmm, det låter som att du hade en underbar födelsedag. Njut och rå om dig själv nu!
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  5. Stort grattis i efterskott! Och vad uppvaktad du blev :-). Spikmattan och alla böckerna och den härliga vistelsen på Säby säteri... jag förstår att du längtar lite extra till Valborg i år!

    Ha en fin kväll!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott, och grattis till alla fina presenter.
    Sikmatta har jag också sedan en tid tillbaka.
    Precis innan jag ska lägga mig , slappnar jag av ca 15-20 min.sedan är det så skönt att krypa ner i sängen och jag sover mycket bättre.
    Säby säteri minns jag sen min tid på Värmdö.
    Njut ordentligt när det blir dags ,
    Elisabeth

    SvaraRadera
  7. GRATTIS HIPP HIPP HURRA HURRRA!!! hoppas du får en toppen dag, va härliga presenter skönt bli lite bortskämd..kram till dig //E

    SvaraRadera
  8. Grattis Ullis gullis! hoppas du hade en underbar födelsedag!Stor kram Mimms

    SvaraRadera
  9. Svar på fråga: Sommarhuset vi kan nyttja är min sambos systers. Det var deras föräldrars hus, och där ska det mesta se ut som det gjorde för 30-40 år sedan! Jag brukar ha blommor i krukor, men annars är ingenting åtgärdat.
    Ja jag är född och uppvuxen i Stavsnäs, men flyttade därifrån i samband med en skilsmässa för 15 år sedan Gick sista åren i skolan på Kvarnberget. Arbetade 15 år på dåvarande Domus i Gustavsbergs centrum
    Min son och sonhustru bor i villa G-berg.
    Så jag är riktigt gammal Värmdöbo!
    Kram
    Bettan

    SvaraRadera
  10. Grattis fina tjejen, Du är värd all uppmärksamhet!!

    Agneta

    SvaraRadera