tisdag 29 december 2009

Kusin Vitamin och jul i Jämtland!




Nu är julen överstökad! Det var härligt att träffa familjen! Blir inte så ofta vi ses,
någon gång i halvåret. Julen bestod i middagar hos mina föräldrar och sedan bodde vi hos min bror Hans med fru (snart kanske..!)Christine och deras underbara Clara i deras fina hus! Bilderna är på Alva och kusin vitamin Clara i klänningar som mormor sytt!!
Nyår firas med goda vänner i Stockholm!!
Kram till er Alla och Gott Nytt År!! Hoppas 2010 blir ett Toppen År!!
//Ulrica

8 kommentarer:

  1. ÅH, vilka mysiga kusiner vi har; de är jättegoa båda två.
    Ha en Jättekul, skönt, GOTT NYTT ÅR!
    Många, många kramar från Modern

    SvaraRadera
  2. Vilka skönheter!
    "Guben" och jag firar i stillhet. Det blir lite räkor en LITEN bit oxfile och förståss Champis.
    Vi bor högt så vi ser fyrverkerierna perfekt.
    Gott slut och ett Gott Nytt År önskar jag dig och de dina.
    Kram / Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt är fortsatt toppen, önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera
  4. Hej Ulrica!
    Vilka underbara bilder, som man blir så glad av.
    Vi har kallt här ikväll, nästan fullmåne och gnistrande snö, det är alldeles tyst ute, nästan lite kusligt. Borde snart gå och lägga mig men jag väntar in vår mellandotter som varit hos kompisar ikväll.
    Hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande och jag vill önska Dig Ett Riktigt Gott Nytt År 2010.
    kramar från lisamaja

    SvaraRadera
  5. Visst är borta bra men hemma bäst. Önskar faktiskt att man hade ett eget litet hus däruppe så man kände sig lite mer hemma där med för det kommer alltid på nåt sätt att vara hemma däruppe. Önskar dej och din familj ett riktigt gott nytt år!! Kram Katta

    SvaraRadera
  6. Hej Ullis!!!
    Tack min jul har varit riktigt bra o fin, förstår att din va lika så..härligt...jo jag träffa Julia senast i går undebara söta unge..härligt med barn o så är det första barnet/barnbarnet i vår familj så det känns ju extra fantastiskt då...hoppas att du ni får en härlig afton i kväll o ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!vi hörs nästa år då..STOR KRAM tack för detta året..//E

    SvaraRadera
  7. hej!!! Vilka busfrön såååå söta!
    Ja jag har målat väskan, de är roliga att göra!
    Hoppas ni får ett toppenfint Nyår och att 2010 har spännande saker som väntar!!
    Glada nyårskramar Annica

    SvaraRadera
  8. Heeej! TACK för påhälsningen och goa kommentarer! Nja hoppas inte för mkt att jag e helt tillbaka ;) Fick ett bloggryck men vem vet ;) Hoppas du hade en vacker nyårsafton. Massa kramisar/ Anna. ps love din header!

    SvaraRadera