fredag 4 december 2009

Julmarknad!!

Änligen!! Här har sytts vetekuddar med text, brödskålar med text, traditionella pannlappar med tomtar och lackas ljusstakar!! Kom till Siggesta Gård på Värmdö och få känslan av julen på den traditionella julmarknaden. Perfekt om man vill få sina julklappar köpta i tid!! Här finns något för hela familjen!!
Tack till min mor som hjälpt mig att sy brödkorgarna som jag sedan textat och pannlappar och annat smått och gott!!
Hoppas ni alla får en Härlig 2:a Advent!!
Kram!!

8 kommentarer:

  1. Jätteroligt !!
    Hoppas Ni får en kanonhelg, med bra väder, mycket försäljning, och allt bra man kan komma på.
    Kramar
    Modern

    SvaraRadera
  2. Ännu mer fina saker! Du är ju så duktig och skönt med snälla mammor som hjälper till:).
    Önskar Dig en trevlig helg och att försäljningen går bra.
    kram//lisamaja

    SvaraRadera
  3. Hej min vän..wow snacka om att du har producerat,,jösses,stakarna är gryma,stort lycka till på marknaden,jag är övertygad om att du kommer sälja som sjutton..tack för din kommentar kul att du gilla de,sålde de faktiskt nästan så fort jag lämnat i butik så jag fick ny beställning av samma direkt,känns verkligen kul..kram trevlig helg//E

    SvaraRadera
  4. Lycka till i Siggesta.Vi har julmarknad här i Nynäshamn också. Kanske får jag några bra bilder till helgbloggen.
    Härligt med all din kreativitet!

    SvaraRadera
  5. Lycka till med försäljningen av dina fina saker!!Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Önskar jag kunde komma och besöka dej där.Önskar dej lycka till, dina saker är jättefina.Ha en bra andra advent, kram Katta

    SvaraRadera
  7. Tack för en underbar, kall, slitsom, men mycket fin helg tillsammans med dig och Alva! Nu har jag sovit på soffan en stund och börjar känna mig som en människa...
    Jag vill ha en brödkorg med ngt lila på... kram på dig, vännen!

    Isabell

    SvaraRadera
  8. Hoppas du hade en fin andra advent och att ni har bättre väder än vad vi har :-). Hoppas också att det går bra med försäljningen!

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera