fredag 27 november 2009

Julproduktionen..



Är i full gång till julmarknaden på Siggesta Gård, http://www.siggestagard.se/ nästa helg! Har gått över från vetekuddarna till lackning av ljusstakar! Dessa är inköpta på en liten mysig butik i Strömsund som heter Jojos, http://www.jojo-inredning.se/, som härliga Monica driver!! Var där i sommras och tittade runt och min kära mor har fixat leverans och betalning! Tack mamma! Hon har för övrigt sytt lite smått och gott till försäljningen som jag visar i nästa inlägg!
Annars blir det en lugn helg med barnen och deras kompisar!
Trevlig helg!!
Kramis!!




13 kommentarer:

  1. Man tror inte att det är sant; SÅ VACKRA DE BLEV.
    I morgon är det marknad i Strömsund. Olika jippon och en mängd knallar.
    HA EN BRA HELG.
    Kramar från Modern

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Förstår att du har mycket att göra nu....FINT blir det i alla fall, mycket snygga!!!!
    Lycka till med försäljningen, det kommer att gå jättebra.
    Önskar dig en härlig helg och Första Advent.
    kram//lisamaja

    SvaraRadera
  3. Åh så läckra de blev!! Riktigt snygga.Har en sån gammal röd med målningar på som min farfar och farmor haft, den kommer alltid fram själva julhelgen.Här hoppas jag det blir i allafall hyfsat lugnt förutom att jag ska med sonen på bowlingkalas.Ha en bra advetntshelg, kram Katta

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga! Bli så annorlunda i svart och silver.
    Ha en trevlig första advent, jag ska ha höstmiddag i morgon. Den är för våra grannar på Muskö, så för mig blir det ingen marknad den här helgen.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. De där ljusstakarna är ren nostalgi för mig, för mamma hade såna (fast röda) när jag var liten och hon tar fortfarande fram dem varje jul. Men vad mycket snyggare de blev i vitt, silver eller svart! :-)

    Hoppas du får en fin adventshelg!

    Kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  6. Hej Ulrica!
    wow riktigt coola o snygga ljusstakar, hade gärna haft en i silver,,snyggt jobbat!!hoppas du får en härlig helg 1:a advent o allt..kram E

    SvaraRadera
  7. Vilka läckra ljusstakar! Jag som precis kommit på att jag skulle vilja ha en kandelaber!

    SvaraRadera
  8. Vilka roliga ljusstakar, så läckra i svart...
    Jag tror min mamma hade en i rött när jag var liten.
    Vad roligt med julmarknad, jag var på två i helgen.
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera
  9. De blev helt underbart tjusiga !!

    Kram !

    SvaraRadera
  10. mmmm, jag tror min favvo färg ,blir svart! jätte snygga ljusstakar! Ha det så kul på julmarknaden! kram Tarja

    SvaraRadera
  11. Hej vän!
    Vad snyggt allt du ska sälja blir!
    Jag är däremot lite frustrerad nu då jag inte får ngn uppdatering av din blogg i min blogglista. Nu så gick jag in här och ser detta, fantastisk tycker jag du är och dina produkter likaså!

    Puss o kram
    Isabell
    Ps. Va kul det ska bli till helgen!

    SvaraRadera