måndag 24 augusti 2009

Siggesta Gård


Hej!
Visar först en bild på Alva från helgen när hon står ute vid vattnet i ett härligt rosa ljus strax innan när regnet kom!

I lördags var det fest för Johans bror Mikael och hans sambo Lat när de fyllde år och förlovat sig, Grattis!
Vi var tvungen att åka ganska tidigt då Alva och jag tillsammans med några kompisar skulle för första gången sälja på bakluckeloppis på Siggesta Gård. Underbart väder och massor av människor!! När vi kom dit började folk slita i kartongerna innan vi lastat ur bilen, fantastiskt! Efter lunch var det mycket lugnare och de flesta gick bara runt och tittade med en glass i handen. Annars är Siggesta jättemysigt! Titta in på, http://www.siggestagard.se/!
Hoppas alla haft en skön helg!
Kram!!




8 kommentarer:

  1. Hej Ulrica!
    Vilken fantastisk bild du fångat av din dotter,,wow snacka om rätt tid plats o bra fotograf..nej jag åker inte på formex hade tänkt de men får bli nästa år..har suttit kollat i katalogen dock för att hitta snörmakeri företag så jag kan köpa in band till mina kuddar,verkar svårt få tag i..jag har även en srörre modell på barstol o du prata om att du ville ha en stol med hel klädd rygg,sån modell har jag oxå nyproducerad vill du ha bild på den så maila mig på min mail..hoppas du får en trevlig formex mässa..förstår att de galet massa man bara vill ha..puh,,dyrt.ha haha..kram E

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Vilken bild på Alva!!! Fantastiskt ljus och, ja, den där måste du bara förstora. Den är tagen som ur en dröm!!!
    Kul med loppis. jag har tänkt mig till Skarpnäck i helgen på loppis. Vill du följa med?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mkt bra bild!
    Du måste förresten ändra min bloggadress i länklistan ;-)

    SvaraRadera
  4. Vad kul med Siggesta, dit har jag funderat på att åka.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig.
    Ska kolla mera på din fina blogg.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Tack för att du tittar in hos mig!! Underbart härliga bilder du visar. Ser mysigt ut!!

    KRAM
    Jannice

    SvaraRadera
  7. Åh vilken fin bild!
    Ha en bra dag idag
    kram Lallis

    SvaraRadera
  8. Vilken magisk och makalöst vacker bild du visar på dottern!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera