söndag 16 augusti 2009

Siffror!





Hej!!! Nu har jag tillbaka med ny energi för lite bloggande igen!
Hoppas alla har haft en underbar sommar!!!

I sommar har vi varit hemma på Ingarö med besök av både vänner och familj! Vi har grillat i massor och jag har varit social medan min stackars man jobbat.. Jag hoppas att vi snart kan göra en resa tillsammans hela familjen!

Visar vår matgrupp där stolarna markerats med siffror. Funderade hit och dit om jag skulle måla, sätta dit metallsiffror, men bestämde mig tillslut att beställa siffror från http://www.vimsadekor.com/! Bra för då är det enkelt att ta bort när man lessnat!

Kram på er!!



7 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad läckert det blev med siffrorna=)
    Madonna var en upplevelse även fast man inte ser så mycket så känns det=))

    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!
    Rolig idé med siffrorna. Nu blir det lätt att placera gäster; du skall sitta på 2:an etc...
    Hösten är starkt i antågande. Idag hade vi ca 7 grader. Handskarna på när jag cyklar till jobbet.Men det verkar bli bättre senare i veckan. Det är ju så mycket hallon som skall prockas..
    Kramar från Modern

    SvaraRadera
  3. Kul att du är tillbaka! Jag har saknat din blogg!!!
    iffrorna är supersnygga och du vet, jag trodde de var målade, man ser inte att det är vinyl förrän man kommer riktigt nära...
    Ha en fin dag!
    Kram Issa

    SvaraRadera
  4. Hej Ulrica!
    Tack för din fina kommentar!!roligt!
    wow de blev läckert med siffrorna verkligen snyggt!!nej jag kan tyvärr inte ge något bra tips ang din färg fråga,jag köper oxå färdiga flaskor/burkar,men de finns säkert alt till de som är bra.tack min sommar har varit fin jag har jobbat varit ledig om vart annat,toppen,lite sol me hann man ju få,,nu har jag varit ute i skogarna plockat massa goa kantareller..mummms..hoppas du har de fint..stor kram E

    SvaraRadera
  5. Hej!!!
    Kul att se dig igen!
    Tack, min sommar har varit jättebra. Tycker det har varit riktigt skönt i år, fast vi varit hemma hela tiden. Det är så gott när man slipper alla måsten och att passa tider, då spelar det ingen roll om man är hemma när man bor som vi gör, det finns alltid saker att göra - eller inte göra :)
    Så snyggt det blev med siffror på stolarna, fin stil på dom också.
    Ha det så bra!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  6. Åhh vad fint det blev, tufft på stolar med gammal stil och som du skrev. Ledsnar man så är det bara att ta bort, cooolt.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Fint
    Smart
    Genomtänkt!!!


    Härlig grupp!


    Maliin

    SvaraRadera