onsdag 20 maj 2009

Klar...., snart!






Äntligen klar, trodde jag!

Älskar tapeten som har vit botten med silvertryck! Den kommer från Casadeco-Amboise, och passar jättefint till matgruppen med silverfötter. Sedan lackade jag handtagen vita och puderrosa och insåg snabbt att det blev lite mycket sovrum över det.. Jag ska lacka om dom i silver eller köpa vitt skinn till handtag istället!!
Återkommer när detta är gjort och hoppas på ett lite mera "elegant" uttryck!!
Siffrorna i silver till stolarna är också beställda så nu börjar vi titta på tapet till matsalsdelen!! Såg en tvärrandig i svart, vit och silver som var häftig, men vi ska titta vidare!

Annars är vi lite snuviga. Hoppas att vi är helt friska på lördag då vi ska bjuda över lite vänner att grilla, så då har vi beställt sol!!!

Trevlig Helg alla vänner och bloggare!!!
Kram, kram!


11 kommentarer:

  1. Oj, Oj!!
    Det blev verkligen supersnyggt.
    Vi har ledigt fr.o.m torsdag - söndag. Det skall bli jätteskönt.
    Ev resa till Sundsvall på fredag.
    HA DET SÅ SKÖNT!!
    Kramar från Modern

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrica!
    wowowoow såå himla fint de blev,du så fixig,cool ide med tapet så..din matsals möbel blev ju så snygg i vitt,tänk vad färg kan förända o särskilt vitt...ang hund kuddar så har jag bara just nu de två varianter som jag visar på min sida,dalmartin(stavas?)och cokerspaniel,,ha ha den stavningen låter ju helt fel men du vet vad jag menar..får jag tag på tyg med terrier så hör jag av mig.trevlig helg!! KRAM E

    SvaraRadera
  3. Vad snygg den blev :-) Åh! Du är fiffig du ju. Är det tapet eller är det tryck?

    SvaraRadera
  4. Håller med - vilken underbar tapet!

    Smart idé!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Låter häftig den tapeten du beskriver och det finns ju hur många som helst snygga tapeter nu mera. Buffe´n blir så snygg. hoppas ni kryar på er snart. Ha en bra helg, kram Katta

    SvaraRadera
  6. Åh, vad snygg den blev! Vad duktig du är!!!
    Det kommer att bli hur fint som helst i er matsalsdel!
    Ha en fin helg och jag hoppas vi ses snart!
    Obs, vad vill du har för text på din galge?
    "ler"
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  7. Verkligen tjusigt! Ser att kreativiteten flödar.
    Trevlig helg,solen kommer i morgon!

    SvaraRadera
  8. Hej Ulrica!
    Gud så fint de blev, jätteläckert med tapeten på sidan.Tycker att lådfronterna är så himla fina. Känn dig nöjd o stolt. Ska bli spännande att se när stolarna blir klara med siffrorna på och va de blir för tapet. Finns ju en hel del att välja på. Har du kikat nåt på tapeter från Decor Maison? Jobbar själv i en liten färghandel och är lite svag för dom.
    Ha det så bra och hoppas att förkylningen ger med sig.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  9. Å vilken mysig blogg jag hittade här! Ska kika vidare lite! Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Den är verkligen så fin... tittade bara in för att önska dig en underbar vecka...

    hoppas du fick min kommentar som jag tidigare skrev... den verkar inte finnas med här...

    men jag kan ta det igen... Din skänk blev verkligen helt underbart snygg och älskar din ide om att använda tapet... super snyggt...

    Många kramar
    Elin

    SvaraRadera
  11. Så fint det blev! Vilken bra idé ;)

    SvaraRadera