fredag 8 maj 2009

Favorit!





En tunika som är min absoluta favorit är inköpt på Turquoise! Har använt den massor av gånger och trots att jag har en del andra så slinker den liksom på i sista sekund.... Ikväll fyller Johans bror år och vi ska ut och äta på Söder så då får jag se hur det blir med klädvalet..! Borde nog ut och titta vad som finns i butikerna men har under veckan, målat och målat....
Byrån eller sidebordet bredvid vår matgrupp är under förvandling men jag har inte hunnit få tapeten som jag ska klä delar av den i. Visar i nästa inlägg!!! Ni får se en liten del så länge!!
Hoppas ni alla goa bloggare och vänner får en underbar helg!!
Kram, kram!

15 kommentarer:

  1. Hej!
    Tunikan är verkligen glad och tjusig! Förstår att du gillar den! Och fin färg!
    Och så blir jag ju nyfiken på ditt nymålade!
    Ha det bra!
    hulda

    SvaraRadera
  2. Alla har vi våra favoriter i garderoben. Man skulle egentligen göra sig av med allt annat!Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ojj målning på gång
    Vilken underbart tunnika

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej,

    vilken underbar tunika. vad roligt att du vill delta i min utlottning av smycken. 2 lotter ligger i potten för din del. Lycka till! MVH Anna-lena

    SvaraRadera
  5. Gomorrn!

    Åh me like the tunika hihih! snygga färger :D
    Trevlig helg!

    KRam Anna

    SvaraRadera
  6. Hej! tack så mycket för din kommentareller komplimang tar jag det som, skulle ju vara roligt. Vilken ursnygg tunika förstår att den kommer fram när det är dax att vara fin, Turquoise har så snygga kläder. Skåpet ser jättespännande ut ska bli kul att se vad som händer med det. Ha en trevlig kväll på stan, kram Katta

    SvaraRadera
  7. Hej!! Hoppas att Ni får en super trevlig helg. åh mysigt att äta på söder..spännande se dina alster när dom klara..tack för din kommentar..bra här men är fullt upp..har dock gjort lite god lasagne nu som ska avnjutas..vi hörs..kram E

    SvaraRadera
  8. Målar det gör jag med=)))
    Tunikan var helt i min smak!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  9. Håller med att Turquise har helt fantastiska kläder.
    Din tunika var ju jättefin
    kram Malin

    SvaraRadera
  10. Åh det låter väldigt trevligt... Och tunikan är bara så fin...
    Så spännande att få se sedan vad du pysslat med...

    Många kramar
    Elin

    SvaraRadera
  11. har en liten tävling hos mig ifall du skulle vara intresserad!

    SvaraRadera
  12. Tack bra här..fullt upp men försöker vila mellan varven, ofta kan de ju va så att man liksom vilar i sitt arbete för att man brinner för det man får göra/gör o då är det en slags vila me..hoppas du har de fint..kram E

    SvaraRadera
  13. Hello! Vad glad man blir av din tunikas färger!
    Roligt att läsa om bloggnamnets uppkomst... Ni verkar bo hur härligt som helst!
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera
  14. Hej -härlig blogg jag hittat till! Tunikan är helt underbar! Ha en fin helg//Eva

    SvaraRadera