torsdag 23 april 2009

Gott och blandat!











Oj vad veckan gått snabbt!!
Är så nöjd!! Vi har äntligen vårt sidebyside på plats!! Kanske man får fira med lite champange?! Eller förhoppningsvis får vi snart en bättre anledning att fira!!
Sedan lite vårliga bilder från gården!
Smilla spanar efter fiskar. Vi brukar mata fiskarna med fiskmat direkt från stranden och Smilla blir helt tokig när dom vänder intill henne vid vattenytan!! Hon är en riktig jakthund!!
Sedan en bild på barnen, Nicklas och Alva, som spänner musklerna i bubblet!!
Hoppas att ni får en riktigt härlig helg!! Jag ska ta uti med den andra stolen sedan måste jag bestämma hur jag ska klä dom! Sedan blir det nog lite krattande också!!
Kram,Kram!!!



17 kommentarer:

  1. Javisst ska ni fira!!! Sidebysiden var supersnygg! Hoppas det blir affärer för er snart! Nu verkar våra män ha saker på gång. Snart ska jag också satsa bara på mitt eget!

    Kram, kram fina vän!

    SvaraRadera
  2. så fina bilder..o åhhh den på hunden var så vacker..vattnet lugnet i bilden..hoppas du får en härlig helg..jag ska åka till Lysekil hela helgen o bara vara..underbart..tack snälla för dina fna varma kommentarer..tack,,vet inte än vilken tidning det kommer i,men skriver det på min blogg när det dax.kan säkert dröja..stor kram trevlig helg!!! E

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga bilder du visar...
    Och smilla som spanar efter fisk, så fint...

    Älskar verkligen dina vackra stolar som du visade tidigare...

    Många kramar
    Elin

    SvaraRadera
  4. sv: Det verkar vara så för fler av mina följare. Kör du min wordpress-adress? Prova i så fall att länka om till bittesbus.com!
    Ha en toppenhelg!

    SvaraRadera
  5. glömde svara dig: Jo det var johanna från vintage som var här,hon är toppen tjej!!ha skön helg!!

    kram E

    SvaraRadera
  6. Jättehärliga bilder.
    Ofattbart att vi var där i helgen, och nu är det helg igen.
    Den här helgen verkar bjuda på toppenväder; ja i alla fall idag.
    Ha ett riktigt skönt veckoslut.
    Kramar från Modern

    SvaraRadera
  7. Tack för din visit !Jag kommer ursprungligen från Värmdö så jag känner mig hemma på din blog. Fina bilder också!
    Jag ska följa din blog, för jag har mest utländska följare på min.

    SvaraRadera
  8. Vad kul att du kikade in på min blogg!

    : )

    Önskar dig en fin helg..!

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera
  9. Hejsan,
    Jo, idag blir det fest. Pappa och jag fyllde jämt förra veckan, så nu blir det 70 årsfest om man lägger ihop våra åldrar. :-D

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga bilder du bjuder på! Såg att ni bor på Ingarö. Min familj har landställe där så jag har varit där alla somrar under uppväxten.

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jo, det jag mycket väl vara det ligger. Jag bodde året runt ute i vår sommarstuga 2002-2004. Den ligger mellan Mörtviken och Björvik kan man säga. Vad spännande att arrendera restaurang i Katthammarsvik, antar att det är den som ligger nere i hamnen. Vårt pensionat ligger också på Östra sidan Gotland fast drygt 2mil längre söder ut.
    Min sambos föräldrar har dock hus ganska så nära Katthammarvik!

    SvaraRadera
  12. Men vad härligt det ser ut. Är det en badtunna ni har? Vilka tuffingar som badar där. Väldigt fina champagneglas du har med.Ha en bra söndag, kram Katta

    SvaraRadera
  13. VIlka fina bilder:) Hoppas att du har haft en fin helg.
    KRam Lallis

    SvaraRadera
  14. Undrar om du ska komma till Ulriksdal på söndag (bloggträff) det har tydligen blivit ett par avbokningar. Kram Katta

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag trodde barnen badade i sjön!! Och tänkte att de såg inget frusna ut. Men sen läste jag texten och det fick sin förklaring!
    Ha en skön helg!
    Hulda

    SvaraRadera
  16. Kikar in och önskar dig en fin helg,
    Kram Lallis

    SvaraRadera