söndag 8 februari 2009

Lugn lördag!

Hade turen att bli ompysslad i lördags! Issa en kompis kom ut med ett lyxigt kitt med spaprodukter!! Hon gav mig massage och ansiktsbehandling! Hon är verkligen omtänksam! Jag kände mig mycket bättre i nacken efter behandlingen! Förkylningen är kvar men jag mår så mycket bättre nu!
Alva, min dotter på 7år har pysslat idag. Hon är verkligen energisk!! Här är en tavla hon målade för ett par veckor sedan. Mäkta stolt blev hon när vi hängde upp tavlan ovanför trappen! Jag blir verkligen glad av den!
Kram!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tavlan är fin! Och färgglad! Duktig tjej du har!
    Hulda

    SvaraRadera
  2. Vilken toppentavla!

    SvaraRadera
  3. Åh vad snällt av din väninna och komma med spabehandlingar! Härlig tavla av dottern :)

    Ha det så bra kram Anna på fåfängans hem

    SvaraRadera