onsdag 4 februari 2009

Furniture Fair!

Idag var jag på Furniture Fair!
Min mans snälle kompis gav oss fribiljetter och då bara måste man gå! I år var köksdelen ganska stor liksom möbler för offentligen miljö. Vi tittade mest på lampor och har några favoriter!

-Lampan Proper av Wis Design är helt underbar! Wis Design har för övrigt andra härliga produkter, se: http://www.wisdesign.se/!
-Lampan Blow High av Stilpolisen-Roger Persson. Härlig form och den känns lite lyxig! Se: http://www.inneonline.se/!
-XL Pentant Lamp av Bestlite, en jättelampa med skönt nostalgiuttryck med nästan en industrikänsla. Fräck i den största modellen! Se: http://www.bestlite.se/!

Vi sprang runt i knappt två timmar och vi missade säkert massor av godbitar! Johan skulle vidare till Sälen idag så det vi hade lite bråttom!
Så här sitter jag med en hög av inredningsmagasin och myser! Barnen sover liksom hunden! I helgen kommer två vänner, Prisco och Isabell med sin son Linus! Det ser jag framemot!!

Gå på mässan om ni har möjlighet!
Kram!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att gå på möbelmässan, lite synd bara att de inte samkör den med formex tycker jag. Vad roligt att veta lite mer om dej. Janeheims har de inte ett ställe på Vedjeön? Kul att du trivs här i stan med. Jag trivs för det mesta men skulle kunna tänka mig att flytta till nåt lugnare nu när man har barn som växer upp.Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Puh....!!! Men ärligt talat var jag aldrig särskilt orolig ;-)
    Ta hand om Jansson i helgen!
    Kram,
    /Bitte

    SvaraRadera
  3. Hejhej!

    ÅH har du vart på furniture fare? hur kunde jag missa detta! nåväl lika bra det då jag inte har pengar att spendera på extra grejjer =)

    trevlig helg! fin blogg!!

    kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Du skrev så himla rart så jag va tvungen och säga ngt litet igen :)

    Dessutom vill jag se meeeer av dina rosa saker och fornasettibordet var riktig guldmedalj tillägnat dig!!!

    Vad skojigt att maken din gilla min musik!!

    hmm jasså måste kolla upp sköna hem...kan vara mkt väl att jag läst den men tack för tipset, skall kolla upp som sagt, vill inte missa ngt ;)


    Trevlig helg // Anna

    SvaraRadera