lördag 5 mars 2011

Moderna museet














Moderna museet har härliga produkter till försäljning, titta in på: http://www.modernamuseet.se/. Älskar brickan från Lisa Bengtsson, eller varför inte lite fin förvaring till barnens lego!
Nu är sportlovet snart slut, och jag hade tänkt sy lite mera kuddar men...Not! Jag har suttit med budget och affärsplan:) Berättar senare hur det hela går! Håll tummarna!
Nu ska jag vara lite trevlig med familjen.
Hoppas ni får en Mysig Lördagkväll!
Kram//Ulrica

Modern Museum in Stockholm has wonderful products for sale, look at: http://www.modernamuseet.se/. I really love the washer from the Swedish designer, Lisa Bengtsson!
Hope you all have a nice saturday evening!
Hug//Ulrica

11 kommentarer:

  1. Det är den tråkiga delen av företagande om du frågar mej :) Gillar också brickan och legobacken. Ha en skön lördagskväl, kram Katta

    SvaraRadera
  2. Lycka till med räkenskaperna.
    Oj vad jag gillar legolådan! Hur läcker som helst.
    Go kväll på er,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Nu är vi hemma igen!!! Det är sååå skönt fast det var väldigt skönt med sol och värme också:)
    Vi hörs snart hoppas jag!
    kram till er alla
    Issa

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig lördagskväll du hade!:)

    Sååå spännande att du skriver på affärsplanen!!
    Nu kan vi snart hålla varandra i handen genom företagsvärlden...!!:) Håller tummarna för dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. aha affärsplan..låter spännande, ser framemot att höra mera :)) läckra grejer från museet.) ska nog ta en prom dit minnsann..Ha en skön stund med lina söndagsgäster, själv ska jag ha en modefotografering här hemme :) spännande värree..kram/marie

    SvaraRadera
  6. Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
    Ha en fortsatt bra söndag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Hej, ja du affärsplan och budget det vat man vad det vill säga :-) ser fram emot att höra mer om det ... Kram Annica.

    SvaraRadera
  8. Hej Ulrica!
    Affärsplan och budget...är det nå´t på gång???? Ska i alla fall hålla tummen:)
    Lisa Bengtsson har blivit en favorit hos mig också, mycket inspiration på hennes hemsida.

    Önskar Dig en fin start på veckan!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  9. God morgon!
    Ja, jag håller då alla tummar jag har!
    Good Luck!
    Kram
    Modern

    SvaraRadera
  10. Åh, vilka coola saker !
    Jag kan inte luncha någon dag denna vecka tyvärr ... Har fullt upp med möten.
    Kram !

    SvaraRadera
  11. Portmonnän gillade jag! Jag använder såna portmonnäer, inte plånböcker.
    Hulda

    SvaraRadera