lördag 12 mars 2011

Human Animal

GoKväll! Älskar dessa härliga bilder av våra Kära Vänner! Titta in på, http://www.konstbolaget.se/, där ni hittar litografier av Ernst Billgren, vackra brickor från iBride på, http://www.madeindesign.co.uk/, bilder på, http://www.etsy.com/, eller Drottningen von Savannen av Lisa Bengtsson. Blir så sugen att designa egna tryck:)
Idag tog vi en promenad på isen, så skönt väder! Ikväll blir det Melodifestivalen, Alva älskar musik så vi har lovat träffa hennes idoler imorgon då det blir en sväng till Nacka centrum! Får nu se vem som vinner!
Kram//Ulrica

Good Evening! Love this pictures of Animals in human clothing! Today its the final av the swedish song contest festival. My daughter love music and so do we!
Have a nice evening!
Hug//Ulrica

14 kommentarer:

  1. Hej! Kul att jag hittade hit. Vilken rolig och annorlunda blogg!

    SvaraRadera
  2. Så klart vann den bäste, för en gångs skull :) Min dotter är så lycklig och jag bara håller med. Snygg hedda du skaffat. Kram Katta

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig och vårfräsch design på din blogg! Snart bär det av på bölja de blå för mig, ringer dig i veckan:
    // Priscilla

    SvaraRadera
  4. Härliga du, vad mycket inspiration jag får när jag pratar med dig !
    Så nu blir det iväg och köpa färg och lite annat som behövs för nästa projekt. Kram !

    SvaraRadera
  5. Härlig mello för en gångs skull. Linus favorit van och efteråt körde vi en egen danstävling här hemma:))) Konstbolaget har jag handlat lite ifrån bl.a. en lito av Susanne Nessim. Tycker de har bra priser också. Åh, vad härligt med en prommis på isen. Vi var i Hemmesta i går hos svärisarna. Tänkte på er när vi körde förbi avfarten till Ingarö:)))Ha det fint underbara du! Hörs.
    Kram Isabell

    SvaraRadera
  6. Så coola bilder, jag blir alldeles glad av dem :)

    Jag önskar dig en fin söndagkväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Ny läcker header!
    Likaså tipsen...
    Bra vecka på dig,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  8. Det finns mycket läcker konst om man bara letar lite. Etsy är en av mina favoriter, och jag är ofta inne och spanar.

    Hoppas du har haft en fin helg, och att turen till Nacka blev till belåtenhet för musikälskaren. :-)
    Må gott!

    SvaraRadera
  9. Åh, vilen fin första sida du utformat.
    Enkel och snygg.
    Kram från din moder

    SvaraRadera
  10. Det ska tydligen vara ett djur på allt just nu...och gillar det....
    Alltid kul med lite nytt och roligt.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  11. Vad kul det var att ses i söndags !
    CD-skivan spelas varm och det är nästan så att hon sover med autografblocket !

    Jag är lite nyfiken över projektet, maila och berätta !

    Kram !

    SvaraRadera
  12. Det ska jag göra, tack för tipset!
    Ska först bara säga att när jag gick in på din blogg nu via bloglovin och klickade på "lugnet" och inte själva inläggsrubriken så hamnade jag på ett inlägg från fred. 13 nov 2009!!! Ingen aning vad det beror på men jag tänkte att du kanske ville veta om det.

    KRAM

    SvaraRadera
  13. Jag tycker så mycket om djurmotiv, vad roligt att det börjar komma tillbaka mer och mer! Jag ska kika in på de länkar du har i inlägget.

    Här är det mulet och grått igen, men det är väl bara att gilla läget... :-).

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  14. Hej Ulrica!
    Ville bara kika in och önska Dig en Skön Helg.
    Häftig bild du visar, ska gå in och titta på länkarna, gillar ju Billgren och Lisa Bengtsson.
    Vi har fått vinter igen, men hörde att det ska bli soligt och "varmt" imorgon så det ser jag fram emot.

    Som sagt, önskar Dig en riktigt go´ helg.
    kram lisamaja

    SvaraRadera