måndag 25 oktober 2010

MorgonDimma och ryggskott...




Vilken tur att Alva fått en ny kamera i present! Har inte lärt mig alla funktioner ännu men så här såg det ut tidigt en morgon när jag steg upp för någon vecka sedan!
Annars är det rätt krassligt här..Jag fick ännu ett ryggskott förra veckan så jag har legat med benen i högläge och korsett på. Börjar bli till en rutin varje höst men jag vet att det är övergående så det är bara att ta det lugnt!
Hoppas ni alla får en fin vecka!
Kram//Ulrica

14 kommentarer:

  1. Kära vän.. hoppas att du kan njuta av all den fina omgivning ni har i alla fall.

    Kramar i massor !!

    /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hallo!
    Vilka vackra kort. De skulle vara perfekta som vykort.
    Hoppas allt är bättre med dig.
    Många kramar från din Moder.

    SvaraRadera
  3. Vilka bilder! Den överstaq med bryggan älskar jag!!! Och stackars dig med ryggen. Ska du inte gå till en kiropraktor och få hjälp? En släkting som också får jättebesvär med ryggen ofta, gick äntligen till kiropraktor och redan efter första besöket kan hon gå normalt!
    Hulda

    SvaraRadera
  4. Gud så vackra bilder! Ni har ju en perfekt miljö att fota i och av och så Alvas kamera. Kan det bli bättre!!!??
    Ja, såklart oavsett utsikt är det viktigt att man mår bra. Jag ska "gane" bort ditt ryggskott, men ska bara bli av med mitt eget först... Har just fått två inredningstidningar på posten. Lyckosten mig. Nu ska jag titta och njuta.

    Kram till dig
    Isabell

    SvaraRadera
  5. Du, den där kameran måste vara väldigt speciell, som tar så vackra foton!! Eller så beror det på fotografen...;) Så mycket ro i bilderna...!

    Fy för ryggskott! Har haft det en gång i mitt liv, och det räckte. Hoppas du snart är på benen igen vännen! Så du kange dig ut och fota igen;)
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Ååh så vackra bilder!!!!!
    Stackars dig, ryggskott...inget vidare.
    Var rädd om dig...vetevärmare är bra;)

    kram lisamaja

    SvaraRadera
  7. Usch vad jobbigt med ryggskott, verkar vara rejält med.Hoppas du blir bättre snart. Magiskt vackra dimmbilder. Kram Katta

    SvaraRadera
  8. Aj aj ryggskott är inte att leka med... Gubben brukar ha det nu och då så jag anar hur det känns...
    Så vackra bilder du fångat med Alvas kamera, tur du får låna den ;)
    Krya på dig,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  9. Vilka fantastiska foton du har tagit! :-) Men ryggskott lät inget vidare, och att behöva ligga ner med korsett på! Aj!

    Hoppas att du känner dig lite bättre idag, jag skickar många varma krya-på-dig-kramar :-).

    Beatrice

    SvaraRadera
  10. oj..! vilka fina bilder. !Hoppas du blir bättre, men ta det lugnt !! kram Tarja

    SvaraRadera
  11. Skickar massor av krya-på-dig kramar!! jättefina kort!Kram Mimmi

    SvaraRadera
  12. Kan det bli vackrare... nästan sagholikt! Och röda kräftor i ett ljusgrönt fat var också vackert! Krya på ryggen och kul att du vill vara med i min tävling! Mari.

    SvaraRadera
  13. Hej Ulrica!
    Ville bara kika in så här på måndag förmiddag och se hur du mår, hoppas det är bättre och på rätt väg.
    Du måste vara rädd om dig!

    Kramar lisamaja

    SvaraRadera
  14. Ville bara säga godmorgon till Dig, Du sköna tjej med värkande rygg! Dina bilder (eller Alvas) är så sinnligt skira och poetiska så jag smäller av!

    Love

    Agneta

    SvaraRadera