tisdag 17 november 2009

Ny beställning!


Jippi, fått en beställning på en vetekudde x-lång, dvs 20cm*50cm. Mannen som beställde den ville kunna lägga den över sina axlar. Denna fylld med ekologisk vete och torkad lavendel som doftar ljuvligt när man värmer den i micron!
Annars producerar jag inför julmarknaden. Vete kuddar i tre stolekar, 20*50cm för 300kr, 20*40cm för 250 och barnvetekuddar 20*35cm för 220kr.
Barnkuddarna kan beställas med barnets namn om så önskar. Tyvärr är dessa tunga så frakten blir därefter..
Sedan producerar jag pimpade julbockar och ljusstakar till marknaden! Det ska bli sååå kul och detta är en helt ny värld för mig!
Kram alla goa bloggare!

14 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Vetekudden är jättesnygg :-). Det låter också spännande med pimpade julbockar och ljusstakar. Kan du inte visa några av dem innan du säljer iväg dem?

    Många kramar och lycka till med försäljningen!
    Beatrice

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt fin kudde !

    Kram ! Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg kudde!!! Nu kommer våra kompisar att bli glada!
    Ha en fin dag! Hos oss är det väldigt sjukt fortfarande.
    Största kramen Isabell

    SvaraRadera
  4. OJ,,VAD FIN DEN BLEV !!
    Kramar Modern

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg vetekudde!!!
    Så roligt med beställningar, jag gläds verkligen med dig. Kan du inte visa bilder på ljusstakar och pimpade bockar?!
    Ha det riktigt gott och Lycka till!

    kram//lisamaja

    SvaraRadera
  6. Åh så snygg den blev... och så härligt med lavendel doft...

    Många kramar
    Elin

    SvaraRadera
  7. Verkligen en fin vetekudde!! Och jag blir så nyfiken på pimpade bockar...!!!!
    Är det första gången du står på marknad??
    I vilket fall, lycka till!!!!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  8. Nu har väl du fullt upp med dina vetekuddar, fina o välgörande!! lycka till på marknaden! önskar dig en kreativ vecka !! kram Tarja

    SvaraRadera
  9. Hej på dej!
    Vilken härligt kreativ blogg! Här trivs jag direkt. Tur du kikade in hos mig så jag hittade dig...

    Spänannde projekt du har. Hos mig binds kransar till en julmarknad.

    Kram!
    P

    SvaraRadera
  10. Kudden är snygg.Vilken julmarknad ska du stå på?Önskar dej en fin och kreativ helg, kram Katta

    SvaraRadera
  11. åh så fint du har gjort,grattis till dina beställningar va kul att de går bra..hoppas att du får en härlig helg..ja så skööönt om de blir sol..stor kram..hoppas mitt amil kom fram,har haft strul med mailen..//E

    SvaraRadera
  12. Vilka ursnygga vetepåsar du syr. Mycket roligare att ha framme en sån än de trista som brukar kunna köpas.

    Ja jag hördea att solen ska titta fram i helgen.Jippii!

    Lycka till på markanden med allt som ska säljas.

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Precis en sådan vetekudde har jag letat efter för att ge i julklapp!
    Kan man köpa över nätet? Vad kostar dom?

    Tacksam för hjälp!
    saradittlau@live.se

    Tack på förhand!
    MVH Sara

    SvaraRadera