torsdag 17 september 2009

Ena stolen klar!!!







Äntligen är den ena stolen klar!! Mycket pyssel att välja tyg, kantband och text som ska skrivas..! Och så är jag nybörjare...så det tog lite tid..det går nog bättre nästa gång!! Ville inte få ett alltför romantiskt uttryck så jag provade med tre olika kantband till ryggstödet innan jag vart nöjd!
Filan heter bryggan där vi bor och 48 är nummret på gården. Kul att göra det lite personligt!!
I helgen ska vi ta det lugnt, dvs aktiviteter för barnen, och min man fortsätter med sitt arbete. Imorgon blir det myskväll med god mat och film!
Hoppas ni får en riktigt Härlig Helg!!
Kram!!



13 kommentarer:

  1. Jag visste det!!!!! Shit va snygg!!!! Underbart kul att du har gjort den personlig med namn och text. Fantastiskt jobb!!!

    Kram i massor
    Isabell

    SvaraRadera
  2. Åh, vad snyggt!!!!!

    Trevlig helg!
    kram//lisamaja

    SvaraRadera
  3. Verkligen kanonfin. Du har sååå mycket ideér!!
    Ha nu en jätteskön helg !!
    Kramar från Modern

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! Ha en bra helg :-)

    SvaraRadera
  5. Underbart fin!! Ohh så härlig!! Önskar dig en fin fin helg. Kram Jannice

    SvaraRadera
  6. Snygg stol! Gillar verkligen kombinationen av det svartvita tyget och den lilla tyllkanten det dör den både tuff och romantisk på ett väl balanserat sätt. Snyggt med texten på ryggen med.Ang mina smycken så är det inte så svårt men lite pilligt, men jag gillar pilligt :) Önskar dej en fin helg, kram Katta

    SvaraRadera
  7. Hej, och tack för kommentaren. Jag gillar dina stolar, så fint och skriva gårdsnummer, blir mer personligt och så var det fint med texten. Dom kan du vara nöjd med. Önskar dig en riktigt bra hösthelg.
    Kramisar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är stolen blev verkligen jättefin! Ha en skön helg! Kram från Maria

    SvaraRadera
  9. wow grymt jobbar den blev sååå tjusig,kul med namnet på..coolt..hoppas ni får en härlig helg..jag jobbar för fullt med alla möbler ska ner spray måla nu..tack för din rara kommentar..kram på dig//E

    SvaraRadera
  10. Tack snälla för tipset,,helt fantastiskt snyggt verkligen i min smak,kul att hitta såna sidor som inspirerar..tack för din kommentar..ja då kan du sy lite kuddar av scarfsen..man kan använda lite olika grejor,,bara fantasin som sätter gränser,,nu ska jag kila ner hämta kebab tallrik..mums,,sen blir det eget mys,,kram på dig o go helg!!//E

    SvaraRadera
  11. Snyggt jobbat!för att vara nybörjade,gillar verkligen färgerna,spännande o följa ditt nästa projekt!! ha en bra helg!

    SvaraRadera
  12. Jättefin stol! Härligt med kreativa människor.
    När jag var yngre höll jag på precis som du.
    PS.Vi åker varje sommar till min bror som bor i Järpen, därav många bilder från Jämtland.DS
    Ha det gott i sensommarsolen!

    SvaraRadera
  13. Amen hur ljuvlig får en stol bli, på skalan menar jag.... HELT HELT underbar!!

    Agneta

    SvaraRadera