fredag 10 december 2010

BE NICE!!

Its Christmas now!
Här kan ni se delar av ett julkort jag pysslat med! Lite svårt att visa hur det ser ut i verkligheten när det ska vikas på ett speciellt sätt:) Men så här kul får jag ha det när jag studerar! Har faktiskt sökt mer skola efter jul, får se om det blir studier eller kanske arbete!
Inte klokt vad tiden går i raketfart, bara en vecka svar i skolan för barnen. Alva övar sång för fullt här hemma,hon och två andra tjejer i klassen ska sjunga inför hela skolan på julavslutningen och hon är sååå pirrig!! Tycker dom små liven är modiga! Jag hade inte vågat när jag gick(inte nu heller för den delen...:))!
Helgen blir lugn med mys och glögg!
MÅ SÅ GOTT!!
K
R
A
M
//Ulrica

9 kommentarer:

  1. OJ OJ vad hon är duktig. Jag skulle gärna vilja vara med och höra.
    Vi har fullt sjå på jobbet. Det accelererar inför julen.
    Kramar
    Modern

    SvaraRadera
  2. Det ser helläckert ut!! Och nu gav du mig inspiration också, tack!!

    Jo jag mår bättre än på mycket länge idag, är inte helt återställd i kroppen, men dock i själen!:) TACK för din omtanke!!

    Tänk vad häftigt det är att följa sina barn när de utvecklas och tar sig an livets olika utmaningar... hoppas hon känner sig riktigt nöjd efter det modiga uppträdandet!!!

    KRAM du goa bloggvän

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Och det är kul att göra egna julkort! Tvivlar på att det blir så hemma hos oss i år eftersom helgen är ju julkortspysslarhelgen, men gubben är bortrest... Och sen hinns det inte i veckan.
    Hulda

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt kort!! Sånt skulle jag med vilja lära mej. Ja de får uppträda mycket i skolan mina med och jag tror det är bra för dem att de lär sig att våga. Kom på att du frågat mej om julmarknad, jag har tidigare sålt på Kumla herrgård i Tyresö där de har julmarknad varje år så även denna helg men i år har jag inget med men det har i allafall sålt bra där och är en liten gullig marknad.Kram Katta

    SvaraRadera
  5. Så kreativt att göra egna julkort, snygga!
    Spännande med mer studier kanske?!
    Hon är tuff Alva och säkert jätte duktig att sjunga =)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Tack för gulliga kommentaren! Var roligt att du gillar den! SÄger detsamma, önskar dig en skön kväll!

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en fortsatt skön Lucia...! kram Tarja

    SvaraRadera
  8. Wow, vilket fint julkort! Vilken underbar kurs du verkar gå :-).

    Vad duktiga tjejerna är som ska sjunga på avslutningen, jag kan tänka mig att det kan kännas pirrigt innan, men det går med all säkerhet över när de väl står där :-).

    Ha en fin luciakväll och en fortsatt fin vecka!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  9. Gud vilket fint julkort!!! Vad underbart att få pyssla med datorn. Vill se när det är klart! Gillar färgerna du har valt.
    I Linus skola fick inte vi föräldrar vara med. Tyvärr bara föräldrarna som har barn i skolkören. Känns ju lite måste jag säga... Skolan är för liten för att alla föräldrar ska få plats samtidigt.

    Må så gott
    Kram
    Isabell

    SvaraRadera